דיגיטל וטק

Similarweb נכנסת ל-AI ומציגה כלי ראשון בפלטפורמה

חברת Similarweb משיקה פלטפורמה מבוססת AI, שמטרתה לספק תובנות עסקיות והבנת צרכי השוק. "SimilarAsk" נוצרת על ידי שילוב הנתונים הדיגיטליים של Similarweb, יחד עם מודלי NLP לעיבוד שפה

מערכת ice | 
אור עופר, מנכ״ל ומייסד SimilarWeb (צילום רותם כנעני, עודד בביוף)
חברת Similarweb, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי ונסחרת תחת הסימול SMWB, מודיעה היום על השקת הבטא של כלי הבינה המלאכותית SimilarAsk, כלי שמאפשר למשתמשים לפתח תובנות עסקיות ולהבין את צרכי השוק שלהם. ה-SimilarAsk נוצר על ידי שילוב הנתונים הדיגיטליים של Similarweb וסל הפתרונות שלה, יחד עם NLP (מערכת עיבוד שפה) ומודלים המבוססים על בינה מלאכותית. 
החל מהיום ובמסגרת גרסת הבטא הראשונית, הפלטפורמה תאפשר גישה לתובנות הקיימות בתוך הפלטפורמה של Similarweb וניתן יהיה לשלוח דרכה שאלות במספר שפות באמצעות סרגל הניווט. היתרון מתבטא בכך שהיא תוכל לקצר את תהליך החיפוש והשיוט באתר, מה שיקל בעיקר על משתמשים חדשים, שיוכלו להקליד את השאלה בנוגע לנתון בו הם מעוניינים ולקבל תשובה תוך שניות בודדות, ובכך להאיץ את תהליך קבלת ההחלטות ולקצר את הזמן הנדרש כדי לקבל את התובנות הרלוונטיות והמדויקות הנוגעות לסביבה העסקית בה הם פועלים. 
ההשקה של SimilarAsk תתרחש בשני שלבים, עם BETA 1.0 שיצא השבוע, ו-2.0 מיד לאחריה, כאשר הגרסא השניה תתמודד גם עם שאלות שאין עליהן תשובה במערכת, בעזרת יצירת מסד נתונים שיפיק תובנות שאינן היו נגישות בעבר.
אור עופר, מנכ״ל ומייסד Similarweb: "אנו מאמינים שהשימוש ב-SimilarAsk יהווה תחליף לעבודה עם חוקר שוק, יועץ האסטרטגיה ומדען הנתונים, ויאפשר תוצאות מיידיות ומדוייקות. השקת הכלי החדש מבססת את מעמדה של Similarweb כמובילה בחזית הטכנולוגית שמשלבת חדשנות עם כלי בינה מלאכותית. על ידי שילוב הנתונים הדיגיטליים שלנו, עם מודלים AI לעיבוד שפה טבעית מהטובים ביותר בעולם, אנחנו ממקסמים את ההזדמנויות שלנו ליצור ערך עבור הלקוחות״.
בנג'מין סרור, מנהל השיווק והמוצר של Similarweb: ״ההשקה של SimilarAsk BETA 1.0 מייצגת צעד טרנספורמטיבי קדימה לעתיד ההצעות של Similarweb. מהירות פיתוח המוצר שלנו והגילויים של תובנות חדשות בשילוב מאגר הנתונים שלנו יאפשרו לנו להגיע להישגים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה