דיגיטל וטק

המו"מ בין סטרטסיס ל-3D Systems מסתבך - והופך לקרב עקיצות

לאחר ש-3D Systems הציבה תאריך יעד למיזוג עם סטרטסיס, האחרונה מגיבה, ונראה שהמשא ומתן למיזוג יתארך מעבר לצפוי. לאחרונה סטרטסיס שחתה את הצעת ננו-דיימנשן 

מערכת ice | 
טכנולוגיה של סטרטסיס בפיגו
סטרטסיס, חברת פיתוח ההדפסה בתלת מימד, הגיבה להודעת חברת 3D Systems, הנמצאת במשא ומתן למיזוג עמה: "בניגוד להצהרותיה של 3D Systems בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה, באשר לחילופי מידע הנדרש במסגרת בדיקת נאותות ופגישות מרובות בין הצדדים, סטרטסיס החלה לספק במהירות את הנתונים שביקשה 3D עבור הבדיקה, ובנוסף כבר ערכה ישיבות הנהלה בנושא."
סטרטסיס טוענת כי ביקשה שוב ושוב ש-3D תשוב עם המידע הדרוש לצורך השלמת בדיקת הנאותות, כמו גם הערכתה לגבי סינרגיות שליליות פוטנציאליות על ההכנסות. "עדיין חסרים פרטים קריטיים לביסוס טענות הסינרגיה בצד העלויות", אומרים בחברה. "דירקטוריון סטרטסיס חייב להבין את הפרטים המכריעים הללו על מנת לקבל החלטה אחראית ומושכלת."

בנוסף, מציינת סטרטסיס כי 3D הוסיפה לראשונה כי הצעתה הפומבית מה-13 ביולי 2023 היא גם "ההצעה הטובה והסופית" בנוגע לשיקולים על אופן וסכום המיזוג. "ללא קשר להצהרה ולטקטיקות המשתנות של 3D, דירקטוריון סטרטסיס ישקול כל הצעה והצעה בצורה הוליסטית, תוך התחשבות בבדיקת הנאותות והניתוח הדרושים, כולל ניתוח רגולטורי. אם 3D אכן רצינית בכוונת המיזוג עם סטרטסיס, הדרך לשם נמצאת בשיתוף פעולה ובשקיפות, ולא בהצהרות פומביות מעוותות." 
נזכיר כי רק לפני שבועיים דירקטוריון סטרטסיס הודיע על כניסה לדיונים עם 3D Systems, תוך שהוא דוחה את הצעת ננו דיימנשן, עם עקיצה: "הצעת החלפת הדירקטורים של סטרטסיס במנהלי ננו – השתלטות ללא תשלום לבעלי המניות של סטרטסיס, בדרך להשמדת ערך", נכתב אז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה