דיגיטל וטק

סטימצקי באזהרה למיליוני ישראלים: "מדובר בהודעה כוזבת ופרופיל מזויף"

סטימצקי מסרה בעמוד הרשמי שלה: "חברים יקרים, קיבלנו דיווחים מאנשים שהשתתפו בפעילות נושאת פרסים אצלנו ובחשבונות נוספים הקשורים בספרים שהם קיבלו הודעת זכייה בתגובה לשיתוף שלהם, מפרופיל שנראה כמו של מנהלת הקהילה. בהודעה הם נדרשים להיכנס לקישור ולשלם 10 שקל כדי לשמר את הזכייה שלהם"
מערכת ice |  1
סטימצקי (צילום משה שי פלאש90)
אחרי הדואר, חברת החשמל, bit הבנקים, ביטוח לאומי ובעצם מי לא? גם תורה של סטימצקי ליפול קורבן להונאה על חשבונה הגיע. הודעה שנשלחת לאנשים תמימים בטלפון שזכו לכאורה במתנה מהרשת ומבקשת את פרטיהם כדי לשלוח את המתנה, היא מזויפת והרשת הזהירה ממנה בפייסבוק ואף חיים אתגר מגיש קשת 12 הצטרף לאזהרות.
סטימצקי מסרה בעמוד הרשמי שלה: "חברים יקרים, קיבלנו דיווחים מאנשים שהשתתפו בפעילות נושאת פרסים אצלנו ובחשבונות נוספים הקשורים בספרים שהם קיבלו הודעת זכייה בתגובה לשיתוף שלהם, מפרופיל שנראה כמו של מנהלת הקהילה. בהודעה הם נדרשים להיכנס לקישור ולשלם 10 ש"ח כדי לשמר את הזכייה שלהם".

עוד נכצב: "שימו לב: מדובר בהודעה כוזבת ובפרופיל מזוייף. אין להיכנס לקישור ואסור להזין פרטי כרטיס אשראי! איך לזהות זכיות אמיתיות בפעילויות שלנו: 1. אם זכיתם בפעילות שלנו - אנחנו לעולם לא נבקש מכם להיכנס לקישור או לשלם כסף בתמורה לזכייה. 2. באופן כללי יש לבדוק בקבוצה אם עודכנו שמות הזוכים. 3. יש לוודא שההודעה / התגובה נשלחה מפרופיל אמיתי".
עוד הוסבר איך מזהים פרופיל מזוייף? "1. פרופיל ששולח קישורים, מבקש מכם כסף או הזנת פרטים אישיים הוא בהרבה מאוד מקרים פרופיל מזוייף. אל תיכנסו לקישורים לא מוכרים לפני שבדקתם שהוא אמיתי. 2. במידה שלפרופיל של דמות מוכרת לכם יש 0 עוקבים או עוקבים ספורים הוא בדרך כלל פרופיל שזה עתה נפתח, כלומר - זיוף של דמות מוכרת, וכדאי לדווח עליו באופן מיידי לפייסבוק. 3. שימו לב גם לשיבושי שפה וללשון המגדרית הלא מדוייקת.  הם אינם תנאי הכרחי לזיוף אבל הם בהחלט תוספת יפה לסיבה לחשוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קלסיקה!
    אנצי! 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרים טובים זה ספרים שטוב לדבר עליהם, אבל אף פעם לא לקרוא אותם-מארק טווין!
    סגור