דיגיטל וטק

פלייסטיישן 5 פרו תשוחרר בשנה הבאה? התאריך המתוכנן נחשף

גרסת ה"פרו" של הקונסולה הנמכרת מכוונת להיות משוחררת בחודש נובמבר בשנה הבאה, חברת סוני צפויה לערוך אירועים שידגימו את השיפורים בקונסולה כבר בחודש נובמבר הקרוב
מערכת ice | 
סוני פלייסטיישן (צילום freepik, vecteezy)

לפי דיווח באתר "אינסיידר גיימינג" קונסולת פלייסטיישן 5 פרו מתוכננת להיות משוחררת בסוף השנה הבאה, התאריך הרשמי עדיין לא נחשף אך לפי הדיווח זה יהיה בחודש נובמבר, ארבע שנים בדיוק לאחר שחרורה של הגרסה הרגילה.

סוני מתוכננת להציג את השיפורים בקונסולה כבר בחודש נובמבר הקרוב, המערכת החדשה תכלול תמיכה בכונן הדיסק הניתן להסרה, בנוסף לגרסה החדשה המתוכננת לצאת בסוני עובדים גם על שיפורים לגרסת הבסיס עם עדכוני מערכת.
 

סוני פלייסטיישן 5 הושק בנובמבר 2020 וכבר בחודשים הראשונים של המכירה אזל המלאי בחנויות רבות בעיקר עקב כך שיצא בתקופת הקורונה ולסוני היו חסרים הרכיבים על מנת לייצר מספר גבוה יותר של מכשירים, גם חצי שנה לאחר ההוצאה עדיין היו חוסרים במלאי, לישראל הוא הגיע בתפוצה מלאה כשנה לאחר יציאתו.
 


פלייסטיישן 5 הייתה הקונסולה הראשונה שתמכה בשידור בטלוויזיות 4K והערכה כי גרסת הפרו המשודרת שאמורה לצאת בסוף השנה הבאה תכלול יכולת שידור גם של 8K, כזכור בחודשים האחרונים נפוצו לא מעט שמועות כי סוני עובדים על קונסולות המשך לפלייסטיישן 5 שנחשבת לקונסולה השנייה הכי נמכרת בכל הזמנים

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה