דיגיטל וטק

ת'רדס בקריסה: ירידה של 70% בכמות משתמשים פעילים באפליקציה

בסוף שבוע האחרון, כמות משתמשים פעילים בת'רדס עמדה על 13 מיליון, ירידת ענק מ-43 מיליון בשיא, כאשר גם זמן הממוצע לשהייה באפליקציה ירד משמעותית - מ-20 דקות ל-4 דקות בלבד
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
לאן פניו של הבייבי החדש של מארק צוקרברג? אחרי שתוך ימים ספורים, ת'רדס הצליחה להגיע למספר חסר תקדים של 100 מיליון משתמשים ובשיא, שנמדד ב-7 ליולי, 43 מיליון משתמשים פעילים השתמשו בפלטפורמה, כעת המספרים של הבאז הראשוני ירדו והמשחק האמיתי מתחיל.
על פי נתוני חברת ניתוח נתונים Sensor Tower, שפורסמו בוול סטריט ג'ורנל, בסוף שבוע האחרון כמות משתמשים פעילים בת'רדס עמדה על 13 מיליון, כאשר גם זמן הממוצע לשהייה באפליקציה ירד משמעותית - מ-20 דקות ל-4 דקות בלבד. מצד אחד, הירידה במספרים היא מובנת. תופעת ה-FOMO גרמה לכך שאנשים רבים נרשמו רק בשביל לראות במה מדובר ולא המשיכו להשתמש בפלטפורמה אחר כך.
סיבה גדולה נוספת לירידה בפופולריות של ת'רדס, היא שאין כרגע מספיק מאפיינים שמבדלים את אותה מטוויטר והיא לא נותנת ערך מוסף כמו רשתות חברתיות אחרות. על פי הגורמים במטא, בחברה לא מודאגים ועובדים ברגעים אלו במרץ על הוספת פיצ'רים נוספים לת'רדס, כמו גם על שיפור חוויית המשתמש.
חסרונות נוספים, אותם ציינו משתמשי האפליקציה, הם התבססות של ת'רדס על אינסטגרם ועומס בפרסומות. הרישום מתוך אינסטגרם גורם לכך שהפיד של המשתמשים מורכב מאותם האנשים אחריהם הם עוקבים באפליקציית התמונות, כלומר משתמשים שתוכן הטקסט שלהם הוא אולי פחות רלוונטי\מעניין.
מצד שני, על פי המומחים,  עכשיו מגיע המבחן האמיתי של הפלטפורמה - ליצור את אותו הבידול מטוויטר, שאכן ייתן משהו חדש למשתמשים, אותו הם לא יוכלו לקבל ברשתות חברתיות אחרות. אם וכאשר זה יקרה, נוכל לבחון את סטטיסטיקות השימוש בתר'דס על פי מה שהיא מציעה ולא בעקבות הבאז הראשוני. בטוויטר, אגב, מספר המשתמשים הפעילים וזמן ממוצע של שהייה בפלטפורמה לא השתנו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צוקי תוריד שוב חולצה ותן לסבתות בתרדס קצת ריגושים (ל"ת)
    צוקי יציל את תרדס 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נו ברור. פחדו שטוויטר יסגר או לא יתפקד. בינתיים הוא כן (ל"ת)
    גרגמל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור