דיגיטל וטק

בשורה לסטארטאפים בישראל: מערכת AI שתהפוך את העובדים ליעילים יותר

שרונה נועם, מנהלת המוצר: "אנו מברכים על תחילתו של שיתוף הפעולה בין קבוצת Aman ומערכת POV. השילוב בין הניסיון של קבוצת Aman והטכנולוגיה של פלטפורמת POV מאפשרת לנו להציע ללקוחות שירות מקיף ומקצועי, החל מאפיון מדויק של התוכנה על פי צורכי הלקוח, פיתוח, הטמעת התוכנה בעסק, כולל תמיכה ותחזוקת המערכת"
מערכת ice | 
עובדים (צילום shutterstock)
קבוצת אמן החלה בהפצה בלעדית של תוכנת POV BI בישראל, המספקת אנליטיקה עסקית עם תצוגה מדויקת ומעודכנת של נתוני הארגון ועוזרת לעובדים (תוך שניות) לבחון ולהבין בקלות את הנתונים, ע"מ לקבל החלטות חכמות. המערכת שואבת נתונים מכלל מערכות המידע הארגוניות, מארגנת אותם בצורה חכמה, ויזואלית ואינטואיטיבית ומאחדת את כל מקורות הנתונים הזמינים, ויוצרת לוח מחוונים ידידותי ואינטואיטיבי למשתמש, המאפשר ניתוחים מורכבים וניתן להתאמה לצרכים ולמדידות הספציפיים של הארגון.
החיבור בין קבוצת Aman אמן למערכת POV BI הינו חיבור טבעי שמתווסף לפעילויות רבות של הקבוצה במוצרי תוכנה ושירותי מומחה בתחומי הבינה העסקית וניהול הדאטה, מתוך ראייה כי תחום ניתוח המידע ומודיעין עסקי חשובים ללקוחות שרוצים להוביל עסקית לצמצם עלויות וטעויות ובעיקר לשלוט במידע. המהלך מלווה בהגדלה משמעותית של כוח אדם ייעודי לתמיכה ותפעול המערכת והתאמת השירות לצרכים המשתנים של הלקוחות.
צוות POV הקיים יחבור לקבוצת לאמן ויורחב משמעותית בכדי לתת מענה לכלל דרישות הלקוחות. פתרונות POV יותאמו טכנולוגית לסביבת הענן ויורחבו משמעותית כפתרון אנליטי תומך קבלת החלטות ללקוחות החטיבה. במסגרת המשך פיתוח המוצר POV, יוטמעו כלים אנליטיים מתקדמים שיאפשרו התממשקות למספק רב של מערכות (ERP, CRM) ושילוב עם אוטומציית RPA.
שרונה נועם, מנהלת המוצר: "אנו מברכים על תחילתו של שיתוף הפעולה בין קבוצת Aman ומערכת POV. השילוב בין הניסיון של קבוצת Aman והטכנולוגיה של פלטפורמת POV מאפשרת לנו להציע ללקוחות שירות מקיף ומקצועי, החל מאפיון מדויק של התוכנה על פי צורכי הלקוח, פיתוח, הטמעת התוכנה בעסק, כולל תמיכה ותחזוקת המערכת. הבשורה משמעותית בעיקר לבעלי עסקים בינוניים מרושתים, שרוצים לעלות ברמה ועוד לא עשו את הצעד בניתוח הדאטה והסקת המסקנות של כלל החטיבות/הסניפים בחברה, מהלך שיוביל לחסכון בעלויות וייעול נהלי העבודה באופן וודאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה