דיגיטל וטק

סלקום בהישג בינלאומי: משאירה אבק לשאר שירותי הטלוויזיה

פרויקט הסטרימינג הוותיק בישראל זוכה להכרה בינלאומית מכנס טכנולוגיות המדיה, לאחר שיפור משמעותי שחל בחוויית הצפייה, "גאים ונרגשים לקחת חלק בתחרות"
מערכת ice |  13
סלקום טיוי (צילום יחצ)
הנהלת כנס ה-IBC העולמי, בו לוקחות חלק מדי שנה החברות המובילות בשוק התקשורת, הכריזה כי סלקום TV מועמדת לפרס יוקרתי על פרויקט צמצום זמן השיהוי (דיליי) בשירותי הצפייה סביב אירועי מונדיאל 2022. סלקום TV מתמודדת על הפרס, בין היתר, מול הענקיות הבריטיות SKY ו- ITV . בין המתמודדות בתחרות ניתן למנות מגוון חברות מובילות בעולם כגון BBC, Fox sports ועוד.
כנס IBC  (International Broadcasting Convention) הוא אירוע התוכן והטכנולוגיה מעורר ההשראה והחשוב בעולם, שנוסד בשנת 1967. הכנס מרכז את תעשיית המדיה, הבידור והטכנולוגיה העולמית מיותר מ-170 מדינות ומציגים בו את כל החידושים הקשורים לתעשייה זו. הכנס נערך מדי שנה באמסטרדם, בהשתתפותם של עשרות אלפי נציגים מכל רחבי העולם. השנה ייערך הכנס בין ה-15 ל-18 בספטמבר.
כחלק מהכנס, נערכת תחרות שנתית לפתרונות בעולם הטלוויזיה. פרסי IBC מציינים רוח של שיתוף פעולה בין חלקי התעשייה, חדשנות טכנולוגית, ופתרונות ללקוחות הקצה ומוענקים לגוף השידור או חברת המדיה שהציגו נושא או דרישה המצריכים מענה ושהפגישו את השותפים הטכנולוגיים למציאת פתרון חדשני.
על הפרסים מתמודדים מאות פרויקטים מכל רחבי העולם ורק בודדים זוכים להיכנס לרשימת התחרות. בין זוכי העבר ניתן למצוא שמות בולטים כמו יורוספורט, NBCUniversal, Fox Alternative Entertainment  ועוד.
בחודש ספטמבר 2022 לקחה סלקום TV חלק בכנס IBC באמסטרדם במטרה לגייס שותפים טכנולוגים לפתרון שידור משחקי המונדיאל בדצמבר 2022 בדיליי מינימלי בסלקום TV. הדיליי נובע מהדרך בה שידורי הטלוויזיה מבוצעים על גבי האינטרנט.
המטרה הייתה לאפשר לקוחות סלקום שברשותם ממיר תומך לצפות במשחקים בזמן הקרוב ביותר לזמן האמת במגרשים, עם שאיפה להקדים את הפושים של אפליקציות הספורט למיניהן או לחילופין את צעקות השכנים. החברות  Broadpeak ו-Viaccess Orca מצרפת הביעו עניין רב והתגייסו לפרויקט משותף כדי לייצר פתרון חדשני ויצירתי מותאם לשירות סלקום TV שיספק חוויית משתמש מושלמת בשיהוי סופר נמוך (super-low latency) – פיתוח חדשני שפרץ את הדרך והציג ביצועים משופרים ביחס לכל הפתרונות שהוצעו בעולם עד אז
לאחר עבודה מאומצת של חודשיים וחצי הושק הפתרון המצליח שהביא לצמצום זמן הדיליי בממירי סלקום TV בצורה דרמטית -  מ 35 שניות ל-3 שניות בלבד, זמן שיא והשיהוי הנמוך ביותר בשוק התקשורת בישראל ובין הנמוכים ביותר בעולם בשידורי OTT.
ויקטור מלכה, סמנכ"ל מערכות מידע בסלקום: "אנו גאים ונרגשים לקחת חלק בתחרות החשובה והמובילה ביותר בעולם בתחום הטלוויזיה. ההצלחה בהורדת זמן הדיליי לשיא בשוק התקשורת הישראלי ואחד מהנמוכים בעולם, היא פרי מאמצים אינטנסיביים שהובלנו במחלקת תשתיות וטכנולוגיות TV באגף מערכות מידע סלקום ומדובר באתגר משמעותי שפוצח בשילוב זרועות עם שותפותינו האסטרטגיות. אנו מודים לשותפות שלנו למהלך החדשני ופורץ הדרך ולהנהלת IBC על הבחירה בסלקום כמועמדת בתחרות".
דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של סלקום: "המהלך לצמצום הדיליי נולד מתוך השאיפה להמשיך לשדרג את חווית הסלקום TV עבור לקוחותינו, על מנת לאפשר להם להנות מהטלוויזיה הטובה ביותר, הן מבחינת איכות הצפייה והממשק הנוח והן מבחינת התוכן. אנו פועלים כל העת על מנת להעניק למנויי סלקום TV מוצר מנצח עם מחיר נוח ונגיש".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    חוויית משתמש? אם ניתוקים מחזוריים נחשבים לחווית משתמש,
    ברכה 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז יש לע רבים כאלה. למרות הסיבים, מרגישה לעיתים בימי הביניים.
    סגור
  • 11.
    האפליקציה לLG טעונה שיפור
    רועי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים אחרי הרצה התמונה מטושטשת לחצי דקה
    סגור
  • זה תלוי בספק שלך ואיכות אינטר נט (ל"ת)
    יודע דבר 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    חווית משתמש
    לקוח לשעבר 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה עם חווית המשתמש? ממשק לא נוח, לא מתוכנן טוב, עצירות בלייב ממשיכות להתנגן מבלי שביקשת, קפיצות כל הזמן אם חוזרים אחורה, על הפנים.
    סגור
  • 9.
    סלקום
    מישמש 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עזבו דיליי. מה עם התוכככככן? טעון שיפור מיידי
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    איכות צפייה בסטנדרטים מלפני 20 שנה
    דניאל 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל מדינה קטנה ולכן השיהוי קטן. סלקום מנסים להסיט את תשומת הלב מאיכות השידור המחפירה שלהם. סלקום משדרים באיכות 4mbps, נטפליקס אמזון וכו' 17mbps בקידוד H265, ומספקים בנוסף HDR, Surround ועוד. הבדל שמיים וארץ. האיכות בסלקום כ"כ גרועה שאני מוצא את עצמי מוריד סדרות פיראטי באיכות גבוהה במקום לצפות בסלקום ולקבל אותן חוקית ובנוחות.
    סגור
  • 7.
    לא אצלנו
    ציון 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה להזיז את העגלה התקועה. הם יכולים לקבל פרס קנובל על איטיות בהפעלה
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד, באמת... עכשיו תעברו לשדר ב-Full HD
    ניר 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואולי גם דולבי?
    סגור
  • 5.
    למי אכפת מחצי דקה דילי, מה שחשוב זה התכנים והמיער (ל"ת)
    פותיאל 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הידברות
    שי 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיוסיפו גם את ערוץ הידברות.. חשוב וערכי במדינה יהודית.
    סגור
  • 3.
    הגיע זמן שסלקול TV תוסיף ותרכוש ערוצי MTV לחבילת הערוצי
    ניר 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שסלקום TV תוסיף ותרכוש 8 ערוצי MTV: 1) MTV 80s, 2) MTV 90s 3) MTV 00, 4) MTV CLUB ( MTV DANCE), 5) MTV HITS, 6) MTV MUSIC, 7) MTV HD, 8) MTV סדרות
    סגור
  • 2.
    שיהיו בריאים, סלקום,אך
    דביר 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכוויתי מהם והתנתקתי
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד זה באמת הישג משמעותי (ל"ת)
    דן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור