דיגיטל וטק

טבע תחסוך עשרות מיליוני שקלים: זה ההסכם עם התאגיד הצרפתי

טבע מתקדמת ל-"חשמל ירוק" בכל חמשת אתריה בישראל, ותהיה הראשונה בישראל לשתף פעולה עם חברת EDF Renewables Israel ולחתום על הסכם ארוך-טווח עם חברת הבת של התאגיד הצרפתי שהינו מהמובילים בעולם בתחום האנרגיה הירוקה

מערכת ice | 
טבע (צילום יחצ)
טבע וחברת Israel Renewables EDF הצרפתית, חתמו על הסכם שיתוף פעולה לרכישת חשמל ירוק במסגרתו EDF Renewables Israel תקים מתקנים סולאריים ייעודיים, בהיקף של כ-50 מגה וואט מותקן (עם יכולות אגירת החשמל), שבאמצעותם תספק את צריכת החשמל של חמשת אתריה של טבע בישראל, מאנרגיה סולארית נקייה.
ההסכם צפוי להיכנס לתוקפו בחודש מרץ 2024 ויחול לתקופה של עד 10 שנים. בזכות הסכם זה יוקמו מתקני אנרגיה מתחדשת חדשים בישראל, אשר ישרתו את התועלות הסביבתיות הלאומיות.
לצד התועלות הסביבתיות של ההסכם, יישומו צפוי להביא לחסכון משמעותי בעלויות החשמל של טבע, בסך כולל של עשרות מיליוני שקלים למשך תקופת ההסכם.
גליה ענבר, חברת הנהלה טבע הגלובלית, מש"א, תקשורת, מותג ו-ESG : "ההתחייבות הארוכה של טבע למעבר לשימוש ב-100% חשמל ירוק, בכל 5 אתריה בישראל, היא נקודת ציון משמעותית עבור טבע כחברה אשר נושאי ה-ESG, והסביבה בפרט, הם חלק בלתי נפרד מהווייתה ועסקיה.
אנו גאים להיות מהחברות החלוצות בישראל אשר מובילות מהלך ירוק שכזה, אשר מהווה שלב משמעותי בעמידתנו בייעדי הקיימות השאפתניים שהצבנו לעצמנו, אשר נועדו לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלנו ולהפחית את השפעתנו על שינויי האקלים הגלובליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה