דיגיטל וטק

השפלת תשוש הנפש בטיקטוק תעלה ביוקר: הוארך מעצר 8 החשודים

?בפעם השניה ובשל חומרת מעשיהם, הוארך מעצרם של שמונת החשודים שנעצרו ביום שישי האחרון בחשד שהשפילו אדם חסר ישע תוך שידור ברשת ה"טיקטוק"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
בית משפט השלום בירושלים נעתר היום (שני) פעם נוספת לבקשת נציג המשטרה בדיון והאריך לפני זמן קצר, תוך שדחה את בקשת סנגורם להורות על איסור פרסום, את מעצרם של שמונת החשודים שנעצרו בסוף השבוע ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 13.7, לטובת המשך חקירתם.
ביום שישי לפנות בוקר, נעצרו החשודים בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת מחוז ירושלים ועניינו סרטון ששודר ב"LIVE" (חי) ברשת החברתית "טיקטוק" ובו מספר צעירים נצפו משפילים אדם תשוש נפש, במשך זמן ממושך. 

פעילות מהירה של שוטרי מרכז השליטה ושוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, הביאה לאיתורם ולמעצרם של שמונת החשודים, תושבי מזרח ירושלים. מחקירתם עד כה עולה כי מעשיהם ארכו זמן ממושך בו הטילו על הקורבן משימות מבזות תוך הנחייתו לומר משפטים בעלי היבט לאומני.
משטרת ישראל ובכלל זה משטרת מחוז ירושלים, תמשיך בפעולות החקירה המקצועית שהחלה בעקבות מעשיהם של החשודים תוך שפגעו על פי החשד באדם חסר ישע וכל זאת תוך שידור ההתרחשות קבל עם ועדה ברשת החברתית, השפלתו של הקורבן וביזויו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה