דיגיטל וטק

ChatGPT בדעיכה? לראשונה מאז השקתו - ירידה בכמות המשתמשים

בחודש יוני, הטרפיק העולמי ירדה ב-9.7 אחוזים בהשוואה לחודש הקודם, כך לפי נתונים של Similarweb, כאשר בארה"ב הוא ירד ב-10.3 אחוזים
מערכת ice |  1
ChatGPT (צילום shutterstock)
לראשונה מאז השקתו בנובמבר, ChatGPT של OpenAI ראה ירידה בכמות המשתמשים, כאשר כמות המבקרים ירדה בכ-10 אחוזים בין מאי ליוני. כלי הבינה המלאכותית הפך במהירות לוויראלי ולאחת האפליקציות הצומחת ביותר בהיסטוריית האינטרנט, כאשר משך 100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים עד ינואר 2023, על פי נתונים שנאספו על ידי Similarweb.
למרות ש-OpenAI ועסקים מתחרים בבינה מלאכותית פיתחו מודלים גדולים אחרים, ChatGPT היה חינמי, לכאורה בעל יכולת גבוהה והיה נגיש באופן נרחב. גולשים ברשת נהרו לאתר, התנסו בתוכנה וביקשו ממנה ליצור כל מיני טקסטים כמו מיילים, חיבורים או קוד.

ChatGPT הניע את ההייפ מאחורי בינה מלאכותית גנרטיבית לגבהים חדשים; היכולת שלה לבצע משימות כלליות בשפה טבעית כבשו את הדמיון והובילו לגל חדש של יישומי צ'טבוט. אבל הנתונים העדכניים ביותר של Similarweb מצביעים על כך שההתרגשות הראשונית מ-ChatGPT מתחילה לדעוך.
בחודש יוני, הטרפיק העולמי ירדה ב-9.7 אחוזים בהשוואה לחודש הקודם, כך לפי נתונים של Similarweb, כאשר בארה"ב הוא ירד ב-10.3 אחוזים. באופן דומה, מספר המבקרים הייחודיים ברחבי העולם ירד ב-5.7 אחוזים. המשתמשים גם מבלים פחות זמן באינטראקציה עם ChatGPT, כאשר המעורבות ירדה ב-8.5 אחוזים בחודש מאי בהשוואה לחודש הקודם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש כבר אלפי מתחרים בתחום (ל"ת)
    חנה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור