דיגיטל וטק

אמזון תבטל חלק מתכני המקור? נחשפה הסיבה המפתיעה

בתשעת החודשים האחרונים שירות הסטרימינג של אמזון הוציא חצי תריסר סדרות יקרות שלא הצליחו להתחבר לקהל המקומי ובחברה שוקלים לבטל חלק מהפקות המקור
מערכת ice | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)

מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי שוקל לבטל חל מההפקות עקב ההוצאות הגדולות וחוסר ההצלחה שלהן להתחבר לקהל המקומי, ג'סי החליט לבחון כמה מוציאה החברה על הפקות המקור וביקש בשבועות האחרונים ניתוחי תקציב מפורטים של כמה מהתוכניות הגדולות של החברה תוך בחינת העלויות יחד עם חיבור הקהל לתכנים.

חברת הקמעונאות מקוונת הגדולה בעולם עוסקת בתוכנית קיצוץ עם תכנית לפיטור 27,000 עובדים, כמו גם לבטל 37 פרויקטים שונים שנחשבים למיותרים, בעשור האחרון הוציאה החברה עשרות מיליארדי דולרים על תוכניות מקור, שבעה מיליארד מהם בשנה האחרונה לעומת חמישה מיליארד בשנה שקדמה לה, רק נטפליקס ודיסני מוציאות יותר.

בתשעת החודשים האחרונים אמזון הוציאה לפחות חצי תריסר סדרות יקרות שלא הצליחו לספק קהל עצום, מספר סדרות עלו ביחד למעלה מ-100 מיליון דולר להפקה אך לא הצליחו להגיע ל10 תוכניות הסטרימינג הנצפות, אפילו תוכנית כמו "טבעות הכוח" שעלתה מעל 400 מיליון דולר לא הצליחה.

אמזון היא חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן היא שוכנת בסיאטל וושינגטון לאחר שנוסדה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה