דיגיטל וטק

תתחילו לחסוך: אלו 18 המכשירים שאפל תשיק עד סוף השנה

אפל צפויה להשיק עד סוף השנה לא פחות מ-18 (!) מכשירים חדשים בשלל דגמים. החברה צפויה להשיק דגמי אייפונים חדשים עם חידוש שלא היה מעולם וגם מחשבים חזקים הרבה יותר
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
אוהבי אפל? תשמח לשמוע שחברת הענק מקליפורניה צפויה לחשוף לא פחות מ-18 מכשירים חדשים עד סוף השנה הקרובה. בין המכשירים החדשים יהיו אייפונים, מאקים, שעונים חכמים ואפילו דור חדש לאוזניות האהובות.
בבלומברג חושפים שחברת הטכנולוגיה צפויה לחשוף ארבעה דגמים של אייפון 15, בדומה לסדרת אייפון 14. שניים מהם צפויים להיקרא אייפון 15 ואייפון 15 מקס והשניים האחרים והחזקים יותר יקראו אייפון 15 פרו ואייפון 15 פרו מקס. בדיווח עוד טוענים כי לאחר שבאיחוד האירופי חייבו את אפל להטמיע את שקט הטעינה USB-C, בחברה יתחילו לעשות זאת עם הדגמים האלו.
אפל עוד צפויה להכריז על שני דגמים חדשים של מאקבוק אייר שידועים במשקל הקטן שלהם. דגם אחד עם 15 אינץ' שיספק 18 שעות סוללה ואחד קטן יותר בגודל 13 אינץ' שיספק מספר שעות דומה.
אפל צפויה לחדש בגזרת השעונים החכמים ולהציג שלושה שעונים שעל פי הדיווח, נקראים כעת N207, N208, ו-N210. סביר להניח שאפל תשדרג את שעון האולטרה היקר שלה ואת השעון מסדרה 8.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה