דיגיטל וטק

לילה לבן - מסע קסום אל עולמות טכנולוגיים חדשים

במסגרת אירועי הלילה הלבן בתל אביב ישתתפו מומחים טכנולוגיים מובילים בתעשיית ההיי-טק הישראלית עם הרצאות על בינה מלאכותית ומיחשוב קוואנטי
מערכת ice | 
לילה לבן (צילום יחצ)
אירוע הלילה הלבן של דיגיתל חוזר השנה למוזיאון תל אביב לאמנות והוא יוקדש לטכנולוגיה וחדשנות. שורה של מומחים טכנולוגיים מובילים בתעשיית ההיי-טק הישראלית יפתחו בפני המשתתפים צוהר אל עולמות טכנולוגיים מורכבים בשפה פשוטה וברורה המותאמת לקהל הרחב ללא רקע מקצועי.
עמרי גרין, שותף בקרן ההשקעות של מייקל דל - דל טכנולוג'יס קפיטל יישא הרצאה בשם: מחשוב קוונטי - סיעור המוחות הגדול בהיסטוריה. הוא יסביר מה הוא מחשוב קוונטי וכיצד הוא יספק לאנושות כוח עיבוד שעולה בסדרי גודל על כוח העיבוד הקיים כיום ויאפשר פיתוח מהיר של תרופות, של חומרים ומוצרים חדשים בשברירי זמן לעומת הזמן הנדרש כיום. אין פלא שטובי המוחות בעולם משתתפים במירוץ לעבר המחשוב הקוונטי בסיעור המוחות הגדול בהיסטוריה.  
 
ד"ר עמרי אלוש, סמנכ"ל מחקר בינה מלאכותית בחברת גונג, פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות הממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית לשדרוג היכולות של צוותי מכירות, יישא הרצאה בנושא התנשאי לי AI? ד"ר אלוש יסביר שכשאנחנו חושבים על רובוטים, אנחנו מדמיינים לרב משרתים חסרי מנוחה שפועלים ללא לאות להקל על חיינו. אך העיקרון הפשוט להפליא שמאחורי ההתקדמויות המטאוריות בבינה המלאכותית לאחרונה מכתיב דווקא עתיד אחר - בו נגלה שהנפש התאומה שלנו עשויה מסיליקון, ונתאהב בבינה מלאכותית.
אלון רבינוביץ, סמנכ״ל טכנולוגיות ופרופ' שירי שרביט - פסיכולוגית ראשית, Eleos Health יתארו ויסבירו את מהפכת הבינה המלאכותית בעולם הטיפולים הנפשיים. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת Voice AI, המסייעת למטפלים בתחום בריאות הנפש בארה"ב, לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול. השניים יענו בהרצאתם על השאלות הבאות: האם AI יחליף את הפסיכולוגיים? או ש-AI יהפוך את הפסיכולוגיים לטובים יותר? ואיך טכנולוגיות שחוסכות בפעולות אדמיניסטרטיביות הפכו אותם ליעילים ומרוצים יותר?
עמרי גרין, שותף בקרן דל טכנולוג'יס קפיטל: "חשוב לקרב את הקהל הרחב לטכנולוגיות מורכבות שישפיעו בצורה דרמטית כל כך על חייו. הסקרנות של אנשים רבים היא גדולה אך כמוהו גדול גם הקושי להבין את עומקי הטכנולוגיות וכיצד הן פועלות. לקחנו על עצמנו את האתגר לפשט את הנושאים המורכבים הללו ולהמחיש באמצעות דוגמאות את השפעתם על חיינו. אנחנו מקווים שהלילה הלבן יאיר באור חדש את הטכנולוגיות החדשות הללו".     
הקהל הרחב מוזמן להשתתף בשורה של מופעים, סדנאות, סיורים והרצאות שימחישו את הפוטנציאל האדיר של טכנולוגיות חדשות לשנות את חיינו. ביניהם: עמדת אוכל מולקולרי, תצוגת אופנה וירטואלית, סדנאות ליצירת רובוט, עמדות מציאות וירטואלית (VR) ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה