דיגיטל וטק

לוקח את הקרב ברצינות: אילון מאסק יתאמן עם אחד מגדולי המתאגרפים

סנט פייר המחזיק באליפויות בשתי דרגות משקל שונות, ונכנס להיכל התהילה של ה-UFC יאמן את מאסק לפני קרב ה"מיליארדים" מול צוקרברג
מערכת ice | 
מארק צוקרברג ואילון מאסק (צילום shutterstock)

קרב האגרוף הצפוי בין אילון מאסק ומארק צוקרברג מעורר עניין רב בקרב חובבי ה-UFC ברחבי העולם. הבעלים של טוויטר יתאמן תחת אחד הגדולים בתחו,  סנט פייר, לפני הקרב הגדול בלאס וגאס.
 

הקשר בין השניים החל, איך לא, בציוץ בטוויטר, כאשר סנט פייר צייץ למאסק שהוא מעריץ ענק ויהיה לו הכבוד הגדול לאמן אותו לפני הקרב מול צוקרברג. בתגובה השיב מאסק: "בוא נעשה את זה".
 

ז'ורז' סנט פייר נחשב לאחד הגדולים ב-UFC ונכנס להיכל התהילה של הארגון. הלוחם הצרפתי- קנדי מחזיק באליפויות בשתי דרגות משקל שונות, התחרה ב"אוקטגון" בלאס וגאס נגד אלוף המשקל הבינוני של 2017 מייקל ביספינג, לאחר שפרש ניצח אותו, ופרש שוב.
 


לאחר פרישתו הסופית פרסם סנט פייר באופן קבוע סרטוני אימון. מאסק כבר הודה בעבר כי הוא לא מתאמן באופן קבוע, אף שצייץ בשבוע האחרון שהוא התאמן בעבר בג'ודו.
 

נזכיר כי מה שהתחיל כקרב ציוצים בפייסבוק בין מאסק וצוקרברג המשיך לאחר מכן להיות רציני כאשר נשיא ה-UFC דיינה וויט הודיע לפני יומיים כי הקרב בין שני המיליארדרים ייערך על במת ה"אוקטגון" בלאס וגאס ויהיה קרב האגרוף היקר בכל הזמנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה