דיגיטל וטק

"סייבר על הבר": עיריית תל-אביב בסדרת הרצאות מרתקות בנושא

הציבור הרחב מוזמן לפתוח את הקיץ  ב"סייבר על הבר" - מגוון הרצאות מרתקות ואקטואליות, שיערכו במסגרת שבוע הסייבר 2023 בין ה-26-28 ביוני 2023 בשיתוף אוניברסיטת תל אביב ורשות הסייבר הלאומית
מערכת ice | 
שבוע סייבר
'תל אביב טק' של עיריית תל אביב-יפו מזמינה את הציבור הרחב לפתוח את הקיץ  ב"סייבר על הבר" - מגוון הרצאות מרתקות ואקטואליות, שיערכו במסגרת שבוע הסייבר 2023 בין ה-26-28 ביוני 2023 בשיתוף אוניברסיטת תל אביב ורשות הסייבר הלאומית. ההרצאות ייערכו בברים הכי חמים בעיר והכניסה אליהן היא בחינם ומותנית ברישום מוקדם.
הרצאה בנושא סייבר, הנדסת תודעה והשפעות פוליטיות תערך ביום שני, ה-26 ביוני בשעה 18:30 בבר ג'וני בוי, ברחוב פרישמן 39 תל אביב-יפו. את ההרצאה ינחה דניאל כהן, חוקר בכיר במרכז סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק, אוניברסיטת תל אביב. בואו לשמוע איך החיבור בין סייבר, השפעה, רשתות חברתיות ובינה מלאכותית משנים את כללי המשחק הפוליטיים ואיך קמפיין דיסאינפורמציה מוצלח יכול, למשל, לשכנע אזרחים בעמדות הנוגדות את העובדות. ההרצאה תסקור את האיומים, הזדמנויות והמגמות העכשוויות בתחום, ותעניק כלים להתמודדות עם אירועי סייבר ומבצעי השפעה.
הרצאה בנושא סייבר ומרוץ החימוש בחלל: איך זה קשור אלינו? תערך ביום שני, ה-26 ביוני בשעה 18:30 ב-VooDoo (וודו בר) בשדרות בן ציון 1 תל אביב-יפו. את ההרצאה ינחה עומרי וקסלר, אנליסט מודיעין סייבר וחוקר במרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק ובסדנת יובל נאמן, אוניברסיטת תל אביב. רבים מדמיינים את הפעילות האנושית בחלל כנחיתה על מאדים או תמונות המתקבלות מגלקסיות אחרות על ידי טלסקופים עוצמתיים, מבלי להבין שכיום כל חיי היומיום שלנו, הביטחון הלאומי והכלכלה תלויים בחלל.
במקביל לכך, מתנהל כיום מרוץ חימוש בחלל המסכן את סדר היום ואף את התשתיות והשירותים החיוניים לנו ביותר. מדוע זה קורה? כיצד באה לידי ביטוי ההתחמשות של מדינות בחלל? כיצד זה קשור להגנת סייבר והשפעה? מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם הסיכונים?
ביום ד', ה-28 ביוני בין השעות 18:00-20:00 יערך פאנל משקיעים  בבר הרציף, ברחוב הגליל 6, נווה שאנן, תל אביב-יפו. בפאנל המשקיעים הציבור מוזמן לבוא לראות ולשמוע את: עדי לביא, מנהלת קשרי ממשל בקרן מימון ההמונים OurCrowd; יניב גולן, שותף קרן ההון סיכון Lool Ventures; ח'ייר עבדל ראזק, מנהלת תכנון ברשות החדשנות של ישראל; נגה קאפ, מייסדת משותפת ושותפה מנהלת של קרן ההשקעות Equity Partners.
בפאנל המשקיעים ידברו המשתתפים על סוגים שונים של השקעות, השקעות בזמן האטה של השוק וחשוב מכל - איך להבין מי המשקיע הנכון עבורכם. במהלך הערב תשמעו את כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעות seed/pre-seed, ולאחר הפאנל יתאפשר זמן שיח ומפגש ישיר עם המשקיעים. בתחילת האירוע מוזמן הקהל ליהנות מפיצות ובירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה