דיגיטל וטק

מתחרה מפתיעה לנטפליקס: מי תלחם מולה על שירותי הסטרימינג?

בצעד מפתיע החליטו קבוצת האחים וורנר לקנות כמה מהכותרים שלה בספריית HBO כדי להתחרות בנטפליקס, זו תהיה הפעם הראשונה מזה עשור שסרטי הHBO יוצגו אצל המתחרה בארה"ב
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)

בצעד מפתיע החליטו קבוצת האחים וורנר דיסקברי לרכוש מספר כותרי סרטים בספריית הHBO במטרה להתחרות בענקית הסטרימינג נטפליקס, זו תהיה הפעם הראשונה זה כמעט עשור שסרטים אלה יוצגו אצל שירות מתחרה בארה"ב.
 

הכותר הראשון שיהיה חלק משירות זה הוא הקומדיה של ג'ו איסה ריי דיופ שרצה במשך חמש עונות בשירות הHBO, בנוסף ישנם כותרים אחרים שנידונים במסגרת ההסכם.
 


בינתיים בחברת האחים וורנר מקיימים פיטורים המוניים של עובדי החברה, ביניהם חלק מעובדיה הוותיקים של החבר העקב שיקולים פיננסיים, מקורבים לעסקה מדגישים כי היא עדיין לא סגורה אבל היא מסמנת שינוי גדול בחברה, התוכניות אמורות להיות מופצות על בסיס לא בלעדי, מנכ"ל החברה אמר בתחילת כהונתו כי שהוא פתוח לוותר על הבלעדיות כדי לקדם את החברה.
 

HBO היא רשת טלוויזיה בכבלים אמריקאית ותכניה משודרים בלמעלה מ150 מדינות, בנוסף מפיקה סרטי קולנוע באורך מלא, סרט טלוויזיה וסדרות מקוריות בהן מספר כותרים כמו משחקי הכס, הסופרנוס, דם אמיתי, סקס והעיר הגדולה, בארץ משודרים תכני HBO בחברת הלווין יס, ובחברות הכבלים הוט וסלקום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה