דיגיטל וטק

המנכ"לית החדשה של טוויטר חושפת: זה הכיוון החדש של החברה

על פי מצגת משקיעים של הבעלים אילון מאסק והמנכ"לית החדשה לינדה יקארינו, טוויטר מתכננת להתמקד בשותפויות וידאו, יוצרים ומסחר כדי להחיות את העסקים של חברת המדיה החברתית מעבר לפרסום דיגיטלי
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
טוויטר מתכננת להתמקד בשותפויות וידאו, יוצרים ומסחר כדי להחיות את העסקים של חברת המדיה החברתית מעבר לפרסום דיגיטלי, כך על פי מצגת משקיעים של הבעלים אילון מאסק והמנכ"לית החדשה לינדה יקארינו.
על פי רויטרס, יקארינו, שנכנסה לתפקיד המנכ"לית ב-5 ביוני, אמרה למשקיעים בטוויטר ביום חמישי שעבר כי החברה נמצאת בשיחות מוקדמות עם אנשי פוליטיקה ובידור, שירותי תשלומים ומפרסמי חדשות ומדיה על שותפויות פוטנציאליות. 

לאחר שמאסק רכשה את טוויטר באוקטובר, חברת המדיה החברתית התמודדה עם חודשים של כאוס, כולל פיטורים של אלפי עובדים, ביקורת על ניטור תוכן רופף, ויציאה של מפרסמים רבים שלא רצו שהמודעות שלהם יופיעו לצד תוכן בלתי הולם.
החלטתו של מאסק להביא את יקארינו, מנהלת פרסום ותיקה, הייתה איתות לכך שפרסומות דיגיטליות נותרו בראש סדר העדיפויות של טוויטר.
כמה חברות לרכישת פרסומות המליצו ללקוחותיהן להשהות את הוצאות הפרסום בטוויטר לאחר ההשתלטות של מאסק. ההמלצות הללו התהפכו ואף אחת מחברות החזקות הפרסום הגדולות לא ממליצה כרגע על הפסקה, לפי שקופית שהוצגה במהלך המצגת.
מותגים ידועים, כולל מקדונלד'ס, וולמארט והאחים וורנר, חזרו לפרסם בטוויטר לאחר הפסקות ראשוניות, נכתב בשקופית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה