דיגיטל וטק

אינסטגרם מצטרפת לעולם ה-ChatGPT: הצ'טבוט החדש ישבור את השוק?

אינסטגרם בדרך להצטרף לעולם ה-ChatGPT ומתכננת להכניס צ'טבוט חדש, שיוכל לענות לכם על שאלות, לתת לכם עצות ואף להציע לכם עזרה בכתיבת הודעות למשתמשים אחרים
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום unsplash, vecteezy)
ה-chatGPT כובש את העולם בשנה האחרונה כשעוד ועוד ענקיות טכנולוגיה וטק משיקות צ'אטבוטים משלהן. כעת, על פי דיווחים בעולם, גם הרשת החברתית בבעלות מטא, אינסטגרם, עושה צעדים ראשונים להכניס את הצ'אטבוטים לשירותן.
על פי הדיווחים, הצ'אט של אינסטגרם יוכל לענות לכם על שאלות, לתת לכם עצות ואף להציע לכם עזרה בכתיבת הודעות למשתמשים אחרים. אינסטגרם עדיין לא התייחסה לדיווחים, אבל על פי דיווחים היא עשויה לבחון את הצ'טבוט החדש על מספר מצומצם מאוד של משתמשים בשלב הראשוני.
כזכור, חברת OpenAI הכריזה לאחרונה  על השקת אפליקציית ChatGPT עבור אייפונים ואייפדים. ChatGPT היה זמין עד כה באינטרנט ב-iOS באמצעות מספר אפליקציות של צד שלישי, אולם הגרסה הרשמית תיתן למשתמשים דרך בטוחה להשתמש בצ'טבוט הפופולרי.
נכון לעכשיו, ChatGPT עבור iOS זמין לארצות הברית, אך OpenAI מתכננת להביא אותו למדינות נוספות בשבועות הקרובים. החברה אומרת שהאפליקציה תציג שיפורים בתכונה ובבטיחות על סמך משובי משתמשים. באפל עצמה, לעומת זאת, אסרו על העובדים שלהם להשתמש בכלים כמו ChatGPT. בתזכיר פנימי, החברה אמרה שאסור להשתמש ב-AI גנרטיבי לעבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה