דיגיטל וטק

ביטוח לאומי מעניק שירות חדש: ממה ייהנו עשרות אלפי ישראלים?

הנגשה ללקויי ראיה תתבצע דרך מערכת חדשנית Step-Hear, שמקדמת התמצאות במרחב הציבורי. העיוור שיגיע לקבל שירות בכל אחד מהסניפים בארץ, יוכל לפנות לעמדות קבלת קהל ואז לחדר הרלוונטי עבורו לקבלת השירות כל זאת באופן עצמאי מלא
מערכת ice |  2
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
שיתוף פעולה כזה לא בטוח שדמיינתם. המוסד לביטוח לאומי יהיה לגוף הציבורי הראשון בעולם שסניפיו יונגשו במלואם ללקויי ראייה. אחרי ניסוי מוצלח ופיילוט שנערך בארבעה סניפים במהלך 2023, כל הסניפים בישראל יונגשו גם כן.
על פי 'ישראל היום', ההנגשה תתבצע דרך מערכת חדשנית Step-Hear, שמקדמת התמצאות במרחב הציבורי. העיוור שיגיע לקבל שירות בכל אחד מהסניפים בארץ, יוכל לפנות לעמדות קבלת קהל ואז לחדר הרלוונטי עבורו לקבלת השירות כל זאת באופן עצמאי מלא.

אותו לקוי ראיה ייעזר במכשיר הפלאפון שבו מותקנת האפליקציה וברגע שהוא נכנס לסניף, מכשיר ה"ביקון" החכם יכוון אותו בסלולרי דרך אוזניות הבלוטות'. מדובר במהפכה של ממש עבור לקויי הראיה שלא יצטרכו סיוע מרגע כניסתם לסניף כבעבר.
ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "הביטוח הלאומי פועל כל העת כדי לקדם שיפור שירות לציבור הרחב. שיתוף הפעולה עם חברת 'מהלב' איפשר לנו לקחת טכנולוגיה קיימת ולחדד אותה אף יותר כך שההנגשה לעיוורים תהיה ברמת דיוק מקסימלית עבורם. מרגש אותי באופן אישי שהביטוח הלאומי הפך להיות הגוף הציבורי הראשון שפעל להנגיש את המרכזים שלו באופן הזה והלוואי וארגונים נוספים יצטרפו אלינו כחלק ממדיניות חברתית וערבות הדדית בחברה מתוקנת".
ריכאד חיראדין, סמנכ"ל הלוגיסטיקה בביטוח הלאומי: "מהרגע שהפרויקט הונח לפתחי, היה לי ברור שאנו נפעל בכל הכוח ליישמו במהירות המירבית. יש בפרויקט הזה המון מורכבויות כיוון שכל סניף נבנה אחרת, ממקומם במקום אחר, והשירות שניתן לעיתים ייחודי לכל עיר ויישוב ועל כן הדיוק היה חשוב עבורנו. זו גם הסיבה שלאורך כל הדרך שיתפנו פעולה גם עם אזרחים לקויי ראייה שיכלו לתת לנו חידודים ולזקק את השירות טוב יותר, וכך גם נמשיך לעשות".עוד מישראל היוםהמטרה: הגדלת מספר הנשים המתמודדות לתפקידים ציבוריים
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזה אין שרות נורמלי ואין גישה למישרדים בביטוח לאומי (ל"ת)
    טל 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביטוח לאומי -איזו שטות איזו הזיה
    מחמוד ע 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין על מה הם מתהדרים ?המוסד לביטוח לאומי צוחק על כולם.סניפיו אינם עונים צלכל מענה ותביעה באשר היא!! ובאם כך לאיזה שירות אנחנו מצפים ?לסגור מוסד זה להעיף את מלאת המקום ומנהלי הסניפים אתמול לכלא !!אנשים בדויים ,ערלי לב שאינם עונים לשום פניה בכתב כולל מכתבים רשומים!! מקומה של חבורה זו של מאחזי עיניים בכלא ואתמול !! זה מה שהמדינה המקוללת הזו זקוקה!! ניעור המערכת הציבורית המועבת ומתועבת כאחד!!
    סגור