דיגיטל וטק

דרמה בספוטיפיי: ענקית הסטרימינג מפטרת מאות עובדים

החברה שבסיסה בשוודיה מסרה כי "קיבלה את ההחלטה הקשה, אך הכרחית לבצע התאמה אסטרטגית" במחלקת הפודקאסטים שלה, כולל מיזוג אולפני Parcast ו-Gimlet Media לאחד
מערכת ice | 
ספוטיפיי מפטרת מאות עובדים (צילום shutterstock)
Spotify מפטרת 200 עובדים מיחידת הפודקאסטים שלה, המהווים 2% מכוח העבודה העולמי של חברת הזרמת האודיו. בהצהרה שפורסמה אמש (שני), החברה שבסיסה בשוודיה מסרה כי "קיבלה את ההחלטה הקשה, אך הכרחית לבצע התאמה אסטרטגית" במחלקת הפודקאסטים שלה, כולל מיזוג אולפני Parcast ו-Gimlet Media לאחד. פודקאסט הספורט של ביל סימונס, "The Ringer", יישאר נפרד.
"אנחנו מרחיבים את מאמצי השותפות שלנו עם פודקאסטים מובילים מכל העולם, עם גישה מותאמת לכל תוכנית ויוצר", כתב סהר אלחבשי, סמנכ"ל ספוטיפיי. "המהלך הזה יאפשר לנו לתמוך טוב יותר בקהילת היוצרים".
ספוטיפיי הימרה בגדול על פודקאסטים בשנים האחרונות. ב-2019 היא עיצבה מחדש את האפליקציה כדי להבליט אותם והוציאה יותר מ-500 מיליון דולר על אולפנים להפקתם. יש לחברה גם מספר פודקאסטים בלעדיים שהיא מפיץ, כמו "The Joe Rogan Experience" והפודקאסט "Call Her Daddy" של אלכס קופר.
זהו סבב הפיטורים השני של Spotify השנה. בינואר, כ-6% מכוח העבודה העולמי שלה קוצץ בגלל האטה בהוצאות הפרסום. "כמו מנכ"לים רבים אחרים, קיוויתי להמשיך ולתחזק את הרוח הגבית החזקה מהמגיפה והאמנתי שהעסק הגלובלי הרחב שלנו וסיכון נמוך יותר להשפעה של האטה בפרסומות יבודדו אותנו. במבט לאחור, הייתי שאפתני מדי בהשקעה לקראת צמיחת ההכנסות שלנו", אמר אז המנכ"ל דניאל אק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה