דיגיטל וטק

ג'ף בזוס במהלך מטורף: אמזון תחלק שירותי סלולר בחינם?

אמזון, שנמצאת בבעלותו של ג'ף בזוס, מתכננת להיכנס לעולם הסלולר ותצא במהלך מטורף לחלוטין, במסגרתו היא תעניק למנויים של אמזון פריים שרותי סלולר בחינם, כאשר היא כבר נמצאת במשא ומתן עם מספר חברות מובילות בארצות הברית
מערכת ice |  2
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
על פי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, אמזון, החברה בעלותו של אחד האנשים העשירים בעולם, ג'ף בזוס, מתכננת להיכנס לעולם הסלולר ותצא במהלך מטורף לחלוטין, במסגרתו היא תעניק למנויים של אמזון פריים שרותי סלולר בחינם, כאשר היא כבר נמצאת במשא ומתן עם מספר חברות מובילות בארצות הברית.
על פי הדיווח, החברה מנהלת משא ומתן עם T מובייל ו-AT&T, ענקיות הסלולר והתקשורת, לגבי השימוש ברשתות שלהם עבור השירות המוצע שלה. על פי מקורות יודעי דבר, השירות יוצע בחינם לחלוטין למנויי אמזון פריים או במחיר נמוך במיוחד של עד 10 דולר בחודש, שיגיע בנוסף לתשלום על המנוי של אמזון פריים.
למרות זאת, נטען כי אמזון עדיין לא קיבלה החלטה קונקרטית לגבי המהלך, שעשוי לשבור את השוק מבחינתה, הן בשידורי הסטרימינג והן בשרותי הסלולר. עוד נודע כי גם אם אכן המהלך התבשל בסופו של דבר לכדי חתימה, ייקחו מספר חודשים עד שהחברה תודיע על כך. למרות הדיווח, בינתיים, אמזון מכחישה כל קשר לתוכנית שתציע שירותים סלולריים ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבילת סלולרנעולה 35₪ יותר זול ממנוי באמזון
    לא שווה 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר להשיג את מוצרי אמזון aliexpress בפחות כסף
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי על מה המהומה? גם אני משלם 39 שח בחודש (11$) (ל"ת)
    אייל 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור