דיגיטל וטק

חברת סייבר ישראלית חתמה על הסכם עם הממשלה הפיליפינית

לצד יונילוור העולמית ולשכת המסחר האמריקאית: ברנדשילד הישראלית מצטרפת להסכם עם רשות הקניין הרוחני הפיליפינית להגנה על צרכנים מרחבי העולם
מערכת ice | 
ההסכם של ברנדשילד
BrandShield הישראלית מצטרפת להסכם עם רשות הקניין הרוחני הפיליפינית (PIPA), לצד חברות וארגונים מוכרים כמו יונילוור, לשכת המסחר האמריקאית, Procter & Gamble ו-Castrol. מטרת ההסכם: להגן על צרכנים מפני קניית מוצרים נחותים ואולי מסוכנים באינטרנט.
לפי הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי: במהלך העשור האחרון, מחצית מהמדינות בדרום מזרח אסיה נכנסו לרשימת 25 הכלכלות המובילות בהפצת מוצרים מזויפים ופיראטיים. מוצרים מזויפים ופיראטיים מהווים איום משמעותי על הכלכלה העולמית, מערערים את האמון במותגים ומפרים זכויות קניין רוחני. נושא זה, הנמצא בתהליכי גדילה מתמדת, מחייב שיתוף פעולה בין מובילים בתעשייה, ארגונים ורשויות ממשלתיות ובשל כך BrandShield הישראלית, חברת סייבר המתמחה בניטור והסרה של הונאות ברשת, מאחדת כוחות עם ארגונים גלובליים רבים.
שיפור הביטחון באינטרנט, ובפרט במדינות המזרח מהן יוצאות מרבית ההונאות העולמיות, עשוי להשפיע ולשפר את חייהם של עשרות אלפים. טכנולוגיית אבטחת הסייבר של ברנדשילד מבוססת בינה מלאכותית, ומאפשרת ביעילות לזהות ולהתגבר על הונאות הרשת.
יואב קרן, מנכ"ל ומייסד BrandShield: "לכולם יש פוטנציאל להיפגע מהאיומים הדיגיטליים, ולכן השמירה על הנוכחות המקוונת של המותגים – חיונית גם להגנת הצרכן, אך גם להגנה על שמם הטוב של המותגים עצמם. אנו גאים לאחד כוחות עם כמה מהחברות והארגונים הגדולים בעולם, ועם רשויות אזוריות, במאמץ להגן על מותגים אסייתיים, שווקי מסחר אלקטרוני וצרכנים מפני נפילות קורבן להונאות מקוונות. בעולם הגלובלי בו אנו חיים, יש משמעות אדירה למה שנעשה במזרח על כלל הרשת העולמית".
צעד זה מהווה אבן דרך בנוכחות הגוברת של ברנדשילד באסיה, שם החברה עוסקת באופן עקבי ביוזמות לשיפור הבטיחות הדיגיטלית. לאחרונה זכה קרן להשתתף ולדבר במפגש השנתי של איגוד סימני המסחר הבינלאומי (INTA)  שהתקיים בסינגפור. אירוע זה משמש כמקום מפגש למותגים גלובליים כדי לדון בטיפוח אמון הצרכנים, צמיחה כלכלית וכיצד לבנות חברה טובה יותר. קרן דיבר על הסיכונים העולים בנוף הדיגיטלי וכיצד מותגים וצרכנים יכולים להגן על עצמם מפני איומים מקוונים מתפתחים והולכים.
על ידי שילוב כוחות עם PIPA ובעלי עניין מרכזיים בתעשייה, BrandShield שואפת לשפר את שיתוף הפעולה ושיתוף הידע, ולאפשר אסטרטגיות פרואקטיביות ויעילות למאבק בהפרות קניין רוחני בתחום הדיגיטלי. הסכם זה נועד גם לקדם שוויון מגדרי והכלה חברתית בין המותגים והחברות המעורבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה