דיגיטל וטק

LG בבשורה לתחום הרפואה: זו הטכנולוגיה החדשה של החברה

מסך המחשב לאבחון רפואי החדש של LG מציע חווית משתמש נוחה במיוחד עם 6 מקשי קיצור המאפשרים להתאים במהירות ובפשטות הגדרות שונות, לרבות מצב רזולוציית מסך ותאורה
מערכת ice | 
מסך LG לאבחון רפואי (צילום יחצ LG)
LG משיקה את מסך המחשב לאבחון רפואי IPS Black בגודל 31.5 אינץ' (דגם 32HQ713D). מדובר במסך המחשב לאבחון רפואי הראשון של החברה, שעושה שימוש בטכנולוגיית IPS Black, הדגם החדש מספק תמונות חדות וברורות עם צבעים מלאי חיים ויחס ניגודיות של 2,000:1. מסך המחשב לאבחון רפואי החדש של LG מספק איכות תמונה עקבית באמצעות יכולת כיול עצמי אוטומטית ושימוש נגיש ונח בעזרת 6 מקשי קיצור מיוחדים.
הודות לרזולוציה של 8 מגה - פיקסל (3,840x  2,160 פיקסלים), מסך המחשב לאבחון הרפואי IPS Black של LG מציע את רמת הבהירות הדרושה לצרכים רפואיים, כולל צילומי רנטגן, ממוגרפיה וסריקות CT. בעזרת מצב המאפשר ריבוי רזולוציות (8, 6 ו-4MP), המשתמשים יכולים להתאים את רזולוציית המסך כך שתתאים במדויק לסוג התמונה המוצגת.
דגם 32HQ713D, המצויד בטכנולוגיית IPS Black, מספק חדות תמונה ברורה עם צבעי שחור עמוקים וביטוי מפורט בגווני אפור נמוכים. מסך המחשב לאבחון הרפואי של LG כולל גם חיישן כיול קדמי מובנה, המאפשר כיול עצמי ואוטומטי, על מנת לסייע בשמירה על איכות תמונה יציבה. 
בנוסף, 32HQ713D מגיע עם מצב תצוגת מיקוד ומצב פתולוגיה. מצב תצוגת מיקוד, שניתן לשלוט בו באמצעות עכבר או מקלדת, מאפשר לבחור חלק מסוים בתמונה לסקירה – תוך עמעום יתר המוצג במסך, על מנת שיהיה ניתן להבחין היטב באזור ספציפי \ מתגלה בו בעיה שדורשת מיקוד. מצב פתולוגיה מספק בהירות תמונה ודיוק בדיוק כפי שרואים כאשר מסתכלים במיקרוסקופ. 
מסך המחשב לאבחון רפואי החדש של LG מציע חווית משתמש נוחה במיוחד עם 6 מקשי קיצור המאפשרים להתאים במהירות ובפשטות הגדרות שונות, לרבות מצב רזולוציית מסך ותאורה. לניהול נוח, חיישן הנוכחות מכבה את הצג באופן אוטומטי לאחר 5 דקות, אם לא זוהתה תנועה. הצג מגיע עם מעמד שמאפשר בלחיצה אחת, לפשט את תהליך ההתקנה ומציע גמישות ארגונומית עם הטיה, גובה וסיבוב מתכווננים. 
Silas Choi, סגן נשיא וראש החטיבה העסקית של פתרונות B2B בחברת LG Electronics Business Solutions Company: "מסך המחשב לאבחון הרפואי החדש של LG מציע את הניגודיות הגבוהה ביותר, הדרושה להצגת הדמיה רפואית ברורה, תוך מינוף טכנולוגיית התצוגה המצוינת ויוצאת הדופן שלנו, נמשיך לספק מוניטורים רפואיים העונים על הצרכים הספציפיים של אנשי המקצוע בתחום הרפואי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה