דיגיטל וטק

חלל-תקשורת בעסקת ענק בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

חלל-תקשורת חתמה על עסקה למתן שירותי תקשורת באמצעות הלוויינים עמוס-3 ועמוס-7 תמורת כ-25 מיליון ש״ח למשך שנתיים
מערכת ice | 
דן זיציק (צילום חלל תקשורת, pexels)
חלל-תקשורת הודיעה היום (רביעי) כי התקשרה עם חברת תקשורת בינלאומית בהסכם לאספקת שירותי תקשורת בלוויינים עמוס-3 ועמוס-7, למשך שנתיים. ההכנסות הצפויות לחברה מן העסקה הינן בהיקף של עד כ-25 מיליון ש״ח (6.8 מיליון דולר) לתקופת ההסכם ואספקת השירות תחל לא יאוחר מחודש יולי 2023.
העסקה ממשיכה את הגידול בצבר ההזמנות של החברה, צמיחה הנובעת מיישום השינוי האסטרטגי והמעבר לחברה המספקת שירותים ופתרונות תקשורת נרחבים הכוללים בנוסף לתקשורת הלוויינית גם שירותים נלווים.
דן זייצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת  ציין כי מאמצי המכירות והמשך יישום התכנית האסטרטגית המוכוונת לצמיחה, הביאו לעסקה הנוכחית ובאים לידי ביטוי בתוצאות עסקיות מרשימות ובשיא ברווחיות החברה ברבעון הראשון של שנת 2023. חלל-תקשורת ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי מפעילות, הנסמך על צבר הזמנות חתום.
חלל-תקשורת הציגה אתמול דוחות לרבעון הראשון 2023 בו היא רשמה שיפור ברווחיות החברה אשר הביא לשיא ב- EBITDA, שהסתכם בכ-18.4 מיליון דולר.  ההכנסות החברה הסתכמו בשנת 2022 בכ-98 מיליון דולר, וברבעון הראשון של 2023 הסתכמו ההכנסות בכ-24 מיליון דולר. בנוסף, החברה רשמה תזרים החברה מפעילות שוטפת, הסתכם בכ-32 מיליון דולר, וצבר ההזמנות הסתכם לסך של כ- 233 מיליון דולר, מתוכו צבר ההזמנות ללוויין עמוס 17 הסתכם בכ- 59 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה