דיגיטל וטק

מהפכה בכבישים: הכירו את החברה הישראלית שמצאה את הפתרון לפקקים

חברת הסטארט-אפ אקסלרייט הישראלית, המתמחה ביצירת פתרונות טכנולוגיים לתחום ניהול ובקרת התנועה, באמצעות תוכנת ה"פאלקון", מנהלת רשת רמזורים בלמעלה מ-1,000 צמתים ברחבי ישראל, דרך יצירת אופטימיזציה של פעילות הרמזורים המנוהלים על ידה ומביאה לחסכון משמעותי בגודש התנועה והנלווה לכך
מערכת ice | 
אפ אקסלרייט (צילום אפ אקסלרייט)
חברת הסטארט-אפ אקסלרייט הישראלית מקבוצת YSB היא חברה המתמחה ביצירת פתרונות טכנולוגיים לתחום ניהול ובקרת התנועה, באמצעות תוכנת ה"פאלקון". התוכנה מנהלת רשת רמזורים בלמעלה מ-1,000 צמתים ברחבי ישראל, הן ברמה העירונית והן ברמה המטרופולינית, דרך יצירת אופטימיזציה של פעילות הרמזורים המנוהלים על ידה ומביאה לחיסכון משמעותי בגודש התנועה והנלווה לכך, כמו הורדת הפליטה של פחמן דו חמצני.
חברת אקסלרייט מתרחבת גם בזירה הבין-לאומית עם התקנות באירופה, ארה"ב ואוסטרליה. זיו נוימן, מנכ"ל חברת אקסלרייט מוסיף: "מצב התחבורה בישראל הולך ומחמיר, והפתרון הטוב ביותר לצמצום עומסי התנועה הוא באמצעות הטמעת טכנולוגיות חכמות שיאפשרו להקל על הפקקים ולשפר את איכות חיי הנהגים. בינתיים מערכות ניהול הכבישים שלנו זוכות להצלחה רבה בזירה הבינלאומית, לעומת ישראל שעדיין נמצאת מאחור".
אחד הנואמים המרכזיים על הבמה המרכזית הוא עומר כילף, מנכ"ל ומייסד Innoviz, שכבר עושה חיל בעולם עם הסכמי ענק חתומים עם קבוצת פולקסווגן ו-BMW למשל. אינוויז הינה חברה ישראלית המונפקת בנאסד"ק, המפתחת טכנולוגיות LiDAR לרכבים אוטונומיים ולשווקים נרחבים נוספים. כל מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים במשרדי החברה בראש העין. אינוויז מציגה בכנס את מיטב הפיתוחים שלה, שהולכים והופכים למוצרים המובילים בעולם בתחומם.
הסניף הישראלי של ענקית הסייבר העולמית טרנד מיקרו, מארח השנה את סגן הנשיא של חברת הבת שלה לתחבורה VicOne. אדווארד טסאי, בכיר בחברה שעוסקת במתן פתרונות לאתגרי סייבר בתחבורה חכמה, מגיע לארץ מתוך עניין רב והבנה שישראל היא מוקד משיכה מרכזי בתחום האוטו-טק והסייבר יחד. VicOne תציג בכנס את הפתרון החדשני ופורץ הדרך שלה לאתגרי הסייבר של הרכבים המחוברים, שהולכים לכבוש את הכבישים בישראל ובעולם. בטרנד מיקרו ישראל הכפילו את צוותם בשנה האחרונה, והם ממשיכים להוות גורם מרכזי בזירה עם שיתופי פעולה כאלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה