דיגיטל וטק

ChatGPT מגיע לאייפון, אז מדוע אפל אוסרת על העובדים להשתמש בו?

תוכנת הבינה המלאכותית הפופולרית מגיעה כעת כאפליקציה מותאמת לאייפון ולאייפד. בכל זאת, באפל עדיין חוששים שהכלי שחלקו בבעלות מיקרוסופט שואב נתונים, ואסרו לעבוד איתו בחברה
מערכת ice | 
צ'טבוט (צילום shutterstock)
חברת OpenAI הכריזה אמש (חמישי) על השקת אפליקציית ChatGPT עבור אייפונים ואייפדים. ChatGPT היה זמין עד כה באינטרנט ב-iOS באמצעות מספר אפליקציות של צד שלישי, אולם הגרסה הרשמית תיתן למשתמשים דרך בטוחה להשתמש בצ'אטבוט הפופולרי.
נכון לעכשיו, ChatGPT עבור iOS זמין לארצות הברית, אך OpenAI מתכננת להביא אותו למדינות נוספות בשבועות הקרובים. החברה אומרת שהאפליקציה תציג שיפורים בתכונה ובבטיחות על סמך משובי משתמשים.
רק ללקוחות
באפל עצמה, לעומת זאת, אסרו על העובדים שלהם להשתמש בכלים כמו ChatGPT. בתזכיר פנימי, החברה אמרה שאסור להשתמש ב-AI גנרטיבי לעבודה. 
הוול סטריט ג'ורנל דיווח על המסמך הזה, שבו החברה מודאגת מכך שפלטפורמות הבינה המלאכותית אוספות נתונים מהמשתמשים בהן. נוסף ל-ChatGPT, אפל גם אסרה על עובדיה להשתמש ב-Copilot של GitHub, שנמצא בבעלות מיקרוסופט, ומאפשר למתכנתים להפוך את כתיבת הקוד לאוטומטית.

אבל אפל היא לא החברה היחידה שאוסרת על שימוש בכלי בינה מלאכותית בעבודה. גם בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן ו-Verizon הגבילו את השימוש בפלטפורמות כאלה. אמזון ביקשה מהמהנדסים שלה להשתמש בכלי AI פנימיים משלה ולא בכלים חיצוניים, כך לפי WSJ.
האפליקציה היא חינמית לשימוש, ובדומה לזה באינטרנט, בעלות של 19.99 דולר לחודש תוכלו לקבל את ChatGPT Plus. גרסת הפלוס מספקת זמינות לאפליקציה גם כשיש עומס גבוה, זמני תגובה מהירים יותר ועדיפות לתכונות חדשות כגון GPT-4, הגרסה המתקדמת יותר של ChatGPT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה