דיגיטל וטק

רובינהוד תניע מהפכה בעולם המסחר? זה הרעיון החדש שיושק

"השוק אמור לעבוד ככה, 24 שעות ביממה", אומר מייסד ומנכ"ל רובינהוד. החברה תשיק בשבוע הבא את הפלטפורמה החדשה למסחר במניות למי ש"אין לו זמן" בשעות המסחר הרגילות
מערכת ice | 
ולדימיר טנב מנכ"ל ומייסד רובינהוד (צילום ויקיפדיה/ TechCrunch)
פלטפורמת המסחר רובינהוד הכריזה כי תקיים מסחר של 24 שעות ביממה בפלטפורמה שלה. החברה שהייתה במרכז הטירוף סביב מניות הספקולציה, שואפת להתאים את עצמה ללקוחות "חסרי זמן", תוך כדי דחיפה לשינוי רחב יותר בפעולות המסחר.
השקת שוק של 24 שעות תחל בשבוע הבא, ב-16 במאי ל"תת-קבוצה" של לקוחות, ולאחר מכן בחודש יוני, כל הלקוחות יקבלו גישה. שעות המסחר יהיו החל מהשעה 20:00 בערב עד 20:00 בערב שעון מזרח ארה"ב.
"לא פעם שמענו מלקוחות שקשה להם למצוא זמן להשקעה בשעות השוק הרגילות עם העבודה, המשפחה וכל מה שביניהם", אמרה רובינהוד בהצהרה. "שוק שפעיל 24 שעות מאפשר ללקוחות להשקיע מתי שהם רוצים, לפי לוח הזמנים שלהם."
התוכנית תאפשר לאנשים לבצע הזמנות מוגבלות לרכישת מניות שלמות של טסלה, אמזון, אפל ועוד 40 מניות בודדות הנסחרות וקרנות הנסחרות בבורסה, אמרה החברה.
שעות המסחר הרגילות במניות בימים שני עד שישי מתחילות ב-9:30 בבוקר שעון המזרח ומסתיימות ב-16:00. מה שנקרא מסחר לאחר שעות הפעילות או שעות ארוכות, זמינים בחלק מהפלטפורמות, כאשר המסחר מתחיל בשעה 04:00 שעון המזרח ונמשך עד 20:00 בערב. 
"זהו הצעד הבא בפיתוח השוק לאופן שבו הוא אמור לעבוד, שהוא 24/7, ויותר כמו תוכנה פעילה ולא מוסד שפעיל לפי שעות העבודה בחוף המזרחי של ארה"ב", אמר מנכ"ל רובינהוד, ולאד טנב, ל"וול סטריט ג'ורנל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה