דיגיטל וטק

מיקרוסופט בבשורה מצערת לעובדים: זה המהלך החדש לצמצום עלויות

אנחנו נשמור על תקציב הבונוס והענקת המניות שלנו גם השנה, עם זאת, לא נממן יתר על המידה בהיקף שעשינו בשנה שעברה ונקרב אותו לממוצעים ההיסטוריים שלנו", כתבה סמנכ"לית החברה באימייל לעובדים, שם בישרה גם על עיכוב העלאות שכר לעובדים במשרה מלאה השנה
מערכת ice |  3
מיקרוסופט (צילום Magma Images, vecteezy)
מיקרוסופט תעכב העלאות שכר לעובדים במשרה מלאה השנה, כך בישרה המנכ"לית סתיה נאדלה לעובדים באימייל אמש (רביעי). המהלך עולה בקנה אחד עם המאמצים של מיקרוסופט לצמצם עלויות, כאשר צמיחת ההכנסות שלה מואטת וההוצאות גדלות. בינואר, יצרנית התוכנה הודיעה כי תקצץ 10,000 משרות, או קצת פחות מ-5% מכוח העבודה שלה.
בשנה שעברה, כאשר האינפלציה התחילה לעלות, מיקרוסופט כמעט הכפילה את תקציב העלאות השכר והגדילה את הקצאת המניות לעובדים מסוימים. השנה, המענק ייראה שפוי יותר. "אנחנו נשמור על תקציב הבונוס והענקת המניות שלנו גם השנה, עם זאת, לא נממן יתר על המידה בהיקף שעשינו בשנה שעברה ונקרב אותו לממוצעים ההיסטוריים שלנו", כתבה נאדלה באימייל. הפגיעה בדרגים הגבוהים תהיה רחבה יותר, כאשר המנכ"לית אמרה כי בונוסי הביצועים למנהלים הבכירים של מיקרוסופט ירדו במידה ניכרת מהשנה שעברה.
בנוסף להערותיה על שכר, נאדלה הדגישה את המאמץ של מיקרוסופט לנצל את שוק הבינה המלאכותית שהולך וגדל. "ברור לנו, שאנחנו עוזרים להניע שינוי מערכתי גדול בעידן החדש הזה של AI ועושים זאת בסביבה דינמית ותחרותית, תוך התמודדות עם אי ודאויות מאקרו כלכליות גלובליות", היא כתבה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנכ''ל יא חמורים
    רן 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סטיה נדלה הוא זכר.
    סגור
  • 2.
    המנכל Satya Nadella זכר לא נקבה (ל"ת)
    המבקר 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מנכ"ל, לא מנכ"לית (ל"ת)
    פארוק 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור