דיגיטל וטק

מגמה חריגה בישראל: האם אנחנו בדרך לחזור ל"פלאפונים טיפשים"?

קבוצת ח.י. המשווקת הרשמית של מותג NOKIA בישראל, מדווחת כי לאחרונה חלה עלייה חריגה בביקוש למכשירי סלולאר מסוג פיצ'ר פון או כמו שאנחנו מכירים אותם "פלאפונים טיפשים", זאת בהמשך לטרנד החדש שפוקד את ארצות הברית ומביא גם שם עלייה משמעותית במכירות
מערכת ice |  4
הקלאסיקות של נוקיה (צילום יח"צ)
קבוצת ח.י. המשווקת הרשמית של מותג NOKIA בישראל, מדווחת כי לאחרונה חלה עלייה חריגה בביקוש למכשירי סלולאר מסוג פיצ'ר פון או כמו שאנחנו מכירים אותם "פלאפונים טיפשים".
כידוע, לאחרונה פורסם כי צעירים רבים בארצות הברית חוזרים להשתמש בטלפונים ניידים פשוטים (ולא סמארטפונים) בעקבות טרנד שימוש במכשירים ניידים אלו שהתחיל ותפס תאוצה בקרב דור ה-Z ברשתות החברתיות, מה שהביא לעלייה בביקוש ומכירות של הטלפונים הלא חכמים, במחיר זול. אם בעבר הביקוש לטלפונים הבסיסיים היה בעיקר במגזר החרדי ובקרב ילדים צעירים, היום ניתן לראות עלייה בביקוש בכל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים.

המכשירים מסוג זה מאפשרים לשלוט על ההתמכרות להתעסקות הבלתי פוסקת עם הסמארטפון ולהפחית חשיפה למסך ע"י ניתוק מהתראות בלתי פוסקות ומהמשיכה לגלילה אינסופית, זאת מבלי לאבד את היכולת לשלוח הודעות, לבצע ולקבל שיחות. ובנוסף מחירם זול ונגיש.
ליאב רון, מנהל תחום NOKIA בקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית בישראל, סיפרה: "אנו עדים בשנה האחרונה למגמת ההולכת וגדלה של חזרה לפיצ'ר פון, שהוא הסלולארי הפשוט שהיה לפני הסמארטפון , בחודשים האחרונים אנו אף רואים התגברות משמעותית של מגמה זו שבאה לידי ביטוי בעליה בביקוש ובמכירות של מכשירי הטלפונים הבסיסיים של כ- 15-20%.
המגמה היא בכל חתכי האוכלוסייה- צעירים ומבוגרים כאחד כתוצאה מעלייה במודעות לכך שהטלפון משתלט לנו על החיים וההשלכות המתלוות לזה. אצל חלקם זהו טלפון שני מתוך רצון להפחית את השימוש במכשירים ניידים חכמים"
מכשירי הפיצ'ר פון כגון דגמים: NOKIA 2660 ו-NOKIA 8210 מתאפיינים באורך חיי סוללה ארוכים במיוחד, דור רביעי, אינטרנט, בלוטו', מצלמה 2 מגה פיקסל, המכשירים גם בעלי משקל קל במיוחד. אגב, הדגמים נמכרים סביב ה-400 שקל ברשתות השיווק המורשות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אימות דו-שלבי בהתחברות לאתרים?
    אהרן 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם הפלאפונים הלא-חכמים מאפשרים להתחבר לבנקים, חברות ביטוח וכו'. כאשר שם קיים תהליך של אימות דו-שלבי. מה עם חיפוש מידע על המתרחש בעולמנו. חיפוש בויקיפדיה?
    סגור
  • הצורך לאינטרנט מסופק באמצעות מחשב במקום בטלפון הנייד
    ישראלי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים לאנשים שמרגישים שהאינטרנט בסמארטפון גוזל את זמנם. זה משפיע באופן פסיכולוגי, ובא על חשבון דברים אחרים.
    סגור
  • 2.
    כולם נהפכו להיות סוחרי סמים (ל"ת)
    אבי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    חזרה לשפיות..
    דולי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני עם טלפון נוקיה C2, ולא חושבת אפילו בצחוק על סמארטפון.
    סגור