דיגיטל וטק

WalkMe משיקה את החידוש האחרון בעולם ההטמעה הדיגיטלית

WalkMe Discovery מסייע לארגונים לשפר את החזר ההשקעה שלהם ואת יעילותם באמצעות מתן מידע לגבי התוכנות שנמצאות בשימוש, מי משתמש בהן ומהו אופן השימוש

מערכת ice | 
משרות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת  ההטמעה הדיגיטלית, WalkMe, משיקה חידוש נוסף בטכנולוגיה בשם- WalkMe Discovery, המאפשר לחברות גלובליות לזהות את כלל האפליקציות הנמצאות בשימוש, ולהבין האם השימוש בהן מתבצע כמצופה ובאופן האפקטיבי ביותר. באמצעות פלטפורמת ההטמעה הדיגיטלית של WalkMe , חברות יכולות למקסם את רווחיהן ולייעל את פעילות החברה.
WalkMe Discovery מסייעת בזיהוי וניתוח השימוש בכל התוכנות בהן נעשה שימוש ובניגוד לפתרונות אחרים אשר מספקים רק נתוני שימוש בסיסיים או לחילופין דורשים אינטגרציות עמוקות. WalkMe Discovery מספקת תצוגה הוליסטית של מגוון התוכנות הנמצאות בשימוש במטרה להבין כיצד העובדים עושים שימוש במגוון התוכנות כדי לבצע את העבודה.
"הליכי האופטימיזציה והגברת היעילות אינם מסייעים רק בהפחתת עלויות, אלא גם בהנעת אימוץ הטכנולוגיה כדי להבטיח שארגונים לא רק משלמים על מה שהם צריכים, אלא גם מקבלים את מה שהם שילמו עבורו", אמר דן עדיקה, מנכ"ל ומייסד WalkMe WalkMe" Discovery מסייע לארגונים למקסם את יעילותם ומספק תובנות לגבי הזדמנויות לחיסכון בעלויות כלל ארגוניות ופתרונות לשיפור השימוש בתוכנות, בניגוד לפתרונות נקודתיים שמספקים רק אחד או אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה