דיגיטל וטק

אחרי הפסדים היסטוריים: מנכ"ל אינטל מנסה להרגיע את המשקיעים

"העלינו את טאואר בכל אחת מהשיחות האלה, את החשיבות של העסקה הזו עבורנו", אמר גלסינגר ביום שישי. "ברור שיש כאן מנוף של גיאופוליטיקה, אבל אנחנו רואים התקדמות ואנחנו מלאי מוטיבציה לסיים את העסקה הזו כחלק מאסטרטגיית יציקת היסודות שלנו" - כך הוא דיבר על עסקת טאוור התקועה
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, אמר כי ענקית המוליכים למחצה עושה "התקדמות" עם הרגולטורים הסיניים בכל הקשור לרכישת טאואר סמיקונדקטור ב-5.4 מיליארד דולר (NASDAQ:TSEM) לאחר הפגישות האחרונות בסין.
"העלינו את טאואר בכל אחת מהשיחות האלה, את החשיבות של העסקה הזו עבורנו", אמר גלסינגר ל-CNBC בראיון ששודר ביום שישי. "ברור שיש כאן מנוף של גיאופוליטיקה, אבל אנחנו רואים התקדמות ואנחנו מלאי מוטיבציה לסיים את העסקה הזו כחלק מאסטרטגיית יציקת היסודות שלנו. אנחנו עובדים קשה כדי לעשות את זה כמה שיותר מהר".
דברי גלסינגר, מגיעים לאחר שמנכ"ל אינטל (NASDAQ:INTC) אמר ביום חמישי כי הוא מקווה להשלים את עסקת Tower Semi (TSEM) "בקרוב". "יצאנו עם פרספקטיבה חיובית למדי, אבל עדיין יש לנו עבודה לעשות כדי להשלים את זה", אמר גלסינגר בראיון ל-WSJ. "אנחנו עובדים עם הרשויות הרגולטוריות שם, בכדי תקווה להשלים את העסקה בקרוב".
גלסינגר דן ברכישת Tower Semi (TSEM) גם בשיחת הועידה לרווחים של החברה ביום חמישי. "לבסוף, כחלק מהמסע האחרון שלי לסין, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להשלים את רכישת טאוור ונעדכן אתכם כראוי בהמשך", אמר המנכ"ל בשיחת תוצאות של אינטל לרבעון הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה