דיגיטל וטק

ביל גייטס: "צ'טבוטים ילמדו ילדים קרוא וכתוב"

מייסד מיקרוסופט אמר כי "הבינה המלאכותית תהיה המורה הכי טוב אי פעם", והוסיף כי תוכל להתחיל ללמד בתוך 18 חודשים
מערכת ice | 
ביל גייטס (צילום shutterstock)
בקרוב תוכל הבינה המלאכותית לעזור לילדים בלימודים ולשפר את הציונים שלהם, כך לפי המיליארדר מייסד מיקרוסופט, בייל גייטס. לדבריו, הצ'טבוטים של הבינה המלאכותית יעזרו בקרוב לילדים ללמוד לקרוא ולשכלל את כישורי הכתיבה שלהם בתוך 18 חודשים. "הבינה המלאכותית תהיה המורה הכי טוב אי פעם", אמר גייטס בפסגת ASU+GSV שהתקיימה בשבוע שעבר בסן דייגו.

לצ'טבוטים יש היום, לדבריו, "שטף מדהים של יכולת קריאה וכתיבה, וזה יעזור להם ללמד בקרוב תלמידים קריאה וכתיבה בדרכים חדשות שהטכנולוגיה לא הייתה מסוגלת להן בעבר", אמר. "נהיה המומים מכמה שזה עוזר בקריאה ובכתיבה".
עוד הוסיף גייטס כי "בעבר נחשבו מיומנויות הכתיבה כמשימה קשה מאוד עבור מחשב. מורים שנותנים משוב על חיבורים מחפשים תכונות כמו מבנה נרטיבי ובהירות של פרוזה - ואלו דברים שקשה מאוד למפתחים לשכפל בקוד, אבל היכולת של צ'טבוטים של בינה מלאכותית לזהות ולשחזר שפה אנושית משנים את הדינמיקה".
"אנשי אקדמיה מתרשמים מהיכולת של צ'טבוטים לסכם קטעי טקסט, לתת משוב, או אפילו לכתוב חיבורים מלאים בעצמם. עם זאת, הם מזהירים שהטכנולוגיה עדיין לא התגבשה במלואה והיא עלולה לעשות שגיאות משמעותיות או למסור מידע מוטעה. הטכנולוגיה הבינה המלאכותית צריכה עוד להשתפר בקריאה וביצירה של שפה אנושית כדי להניע טוב יותר את התלמידים לפני שהיא תוכל להפוך למורה - קודם כל לכתיבה ולקריא ואחר כך גם למתמטיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה