דיגיטל וטק

שיתוף פעולה מסקרן בין חברות הסייבר המצליחות בישראל

חברות הסייבר הישראליות המצליחות, Noname Security ו-Wiz, מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי – האינטגרציה תאיץ את יכולתם של הלקוחות המשותפים לזהות ולפתור פרצות אבטחה בזמן אמת. מטרת השותפות היא לפתח אמצעי אבטחה לתשתיות ענן, יישומים ופיתוחים חדשניים
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
חברת הסייבר Noname Security, שפיתחה פלטפורמה פרואקטיבית מובילה בתחום אבטחת ממשקי API, הכריזה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם חברת הסייבר הצומחת בעולם Wiz, שפיתחה את פלטפורמת האבטחה המובילה בענן. במסגרת השותפות האסטרטגית תתבצע אינטגרציה בין הפלטפורמות כדי לחזק את אבטחת ממשקי ה-API בתשתית הענן. 
שיתוף הפעולה ישפר את מעטפת האבטחה של הלקוחות באמצעות ניטור ובקרה מלאים של תשתיות הנושאות ממשקי API חיוניים ורגישים, וכך יסייע במזעור סיכונים ובתיקון פרצות. באמצעות שילוב הפלטפורמות ללקוחות יהיו יכולות שלא היו להם בעבר: קבלת תמונת מצב מלאה של סביבות הענן וממשקי הAPI שהן חושפות - מה שמאפשר ללקוח לגלות בקלות תשתית וממשקי API קריטיים ויכולת לראות את האינטראקציות שלהם בתשתיות הענן, זיהוי ומתן פתרון של נתיבי תקיפה וחולשות בזמן אמת, קבלת תובנות והמלצות שמשפרות את רמת האבטחה, זיהוי וסיווג של נתונים רגישים – המערכת מבינה אילו ממשקי API נוגעים בנתונים רגישים ולאיזה רכיבי תשתית הם מתחברים, יכולת תיעדוף סיכונים ועוד.
מדוח של Battery Venture שפורסם במרץ 2023 עולה כי השקעה בתשתיות ענן, במחסני נתונים ובאבטחה ארגונית הן בראש סדר העדיפויות של CXOs. עוד עולה כי ההוצאות הגדולות ביותר הן בתחום האוטומציה שעלו באופן משמעותי מהרבעון השלישי של 2022 לרבעון הראשון של 2023. העלייה בהוצאות על אבטחה ארגונית ואוטומציה מגיעה בעקבות ההישענות הגוברת על ממשקי API, אשר עומדים בבסיסם של יישומים מודרניים רבים ומחברים את העולם הדיגיטלי כולו.
פלטפורמת אבטחת ממשקי API הפרו-אקטיבית של Noname Security מהווה פתרון חדשני, גמיש ו-One stop shop שכולל את כל היכולות החיוניות והנדרשות לאבטחת ממשקים אלו. פלטפורמת אבטחת הענן של Wiz מתממשקת תוך דקות על סביבת הענן וסורקת אותה במלואה ללא שימוש בסוכנים, מאתרת נקודות תורפה וסיכונים ומספקת סדר עדיפויות מדויק לטיפול בהם. Noname Security אוספת ומעבדת את הממצאים של Wiz ומציגה אותם עבור הלקוחות כדי לספק להם את תמונת המצב המקיפה ביותר של מצב ממשקי ה-API שלהם. Noname Security ו-Wiz מאפשרות יחד נראות, קונטקסט ובקרה מלאים של תשתיות המפעילות את ממשקי ה-API החיוניים והרגישים ביותר לטובת מזעור סיכונים ותיקונם.
ענר מורג, VP of Technology ב-Noname Security: "ממשקי API הם אמנם אלו שמאפשרים את הפעילות העסקית, אבל הם גם דורשים בנייה, פריסה ותחזוקה אידיאלית כדי להבטיח אבטחה מיטבית.Wiz  היא מובילה בולטת בשדה אבטחת הענן והיא חברת התוכנה הצומחת במהירות הגדולה ביותר אי פעם, הודות להצלחת החברה באבטחה ובשירות של מאות מהארגונים המובילים בעולם. אנו גאים לשתף פעולה עם הצוות של Wiz כדי לספק ללקוחות ניטור וניתוח של מערכת ה-API שלהם כדי למצוא, לבנות ולתחזק ממשקיAPI  מאובטחים לאורך כל מעגל פעילותם".
אורון נח, מנהל תחום ניהול מוצר ב-Wiz: "Noname Security ו-Wiz מספקות ביחד עבור לצוותי אבטחה, צוותי יישומים וצוותי טכנולוגיית ענן - נראות מלאה של כל מערכת ה-API שלהם כדי להבטיח חיסיון, קונטקסט וזמינות, תוך צמצום זמן היציאה לשוק והגדלת זמן הפעולה של אפליקציות. אנחנו גאים לשלב את פלטפורמת Cloud Native Application Protection של Wiz עם פלטפורמת אבטחת ה-API שלNoname Security  כדי לספק ללקוחות כיסוי מלא בפני סיכוני סייבר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה