דיגיטל וטק

תערוכת החשמל השנתית יוצאת לדרך: אילו חידושים יוצגו?

קבוצת שטיר תקיים את תערוכת החשמל, התאורה והאנרגיה RAX בתל־אביב. בין החידושים בתערוכה ניתן למצוא את המונה החשמל החכם של חברת קפנדריה נטוורקס טק
מערכת ice | 
קפנדריה נטוורקס טק (צילום יח"צ)
קבוצת שטיר תקיים את תערוכת RAX, תערוכת החשמל, התאורה והאנרגיה, בתאריכים 2-4 במאי, באקספו תל־אביב, ושם תפגיש את היצרנים, היבואנים והמשווקים של ענף החשמל עם קהל הלקוחות המקצועי.
בתערוכה יוצגו פתרונות לתעשייה, למוסדות, למרחב האורבאני ולבית עם דגש על מערכות חשמל ותאורה מתקדמות, מערכות בקרה ואוטומציה והתייעלות וחיסכון באנרגייה. בין השמות הבולטים: קבוצת ניסקו, קבוצת כהנא, OSRAM, VIMAR, GEWISS, אדוויס, אביאם מערכות מקבוצת תדיראן, תמח"ש, ABB הנדסת הספק, ריג'נט תאורה, מולכו ועוד.
השנה יוצג בתערוכה פיתוח ישראלי כחול לבן. מונה חשמל חכם בעברית של חברת קפנדריה נטוורקס טק. המונה מציג את עלות הצריכה בזמן אמת בשקלים (או במטבעות אחרים לפי בחירה) ובשפה העברית. כמו כן, המונה מציג באופן מבודד את עלות ההטענה של הרכב החשמלי גם במטענים טיפשים ומכין דוחות לרואה החשבון באשר לעלות הצריכה בהתאם לעלות החשמל רגילה/תעוז.
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר: "RAX הינה התערוכה היחידה המפגישה את היצרנים, היבואנים והמשווקים של שוק החשמל עם קהל הלקוחות המקצועי. בתערוכה מוצעים פתרונות לתעשייה, למוסדות, למרחב האורבאני ולבית עם דגש על מערכות חשמל ותאורה מתקדמות, מערכות בקרה ואוטומציה והתייעלות אנרגטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה