דיגיטל וטק

מיקרוסופט בשיתוף פעולה פורץ דרך: אלו השינויים הצפויים

ה-Microsoft Security Copilot תוכנן לעבוד בצורה מיטבית עבור מומחי אבטחת מידע, לעזור למומחים לראות מה קורה בסביבתם, ללמוד ממידע מודיעיני קיים, לתאם בין איומי סייבר ולקבל החלטות מושכלות ויעילות יותר במהירות של עיבוד מכונה
מערכת ice | 
טעות של מיקרוסופט (צילום shutterstock)
מיקרוסופט משיקה היום את Microsoft Security Copilot, פלטפורמת בינה מלאכותית מבוססת OpenAI להגנת הסייבר. ה-Copilot יאפשר למומחי אבטחת המידע בחברות לזהות ולהגיב במהירות לאיומים ולהבין טוב יותר את מפת האיומים באמצעות יכולות OpenAI מתקדמות.
הפלטפורמה תשלב את העוצמות של מיקרוסופט בתחום אבטחת המידע ובכך תעצים ותפשט את מורכבות העבודה של מומחי האבטחה בארגונים באמצעות יכולות OpenAI נגישות וקלות לשימוש. המשמעות: צוותי סייבר יוכלו לכתוב Prompt ולקבל תשובות בתחום הגנת הסייבר לגבי הדאטה שלהם בשפה טבעית, פשוטה ומהירה באותן יכולות ואיכות שהיו עושים עד היום בטכניקות תחקור מורכבות.
"כיום, מומחי אבטחת המידע נלחמים בקרב א-סימטרי נגד תוקפים מתוחכמים ובלתי פוסקים" ציינה Vasu Jakkal, סגנית נשיא Microsoft Security. "עם Security Copilot, אנחנו משנים את מאזן הכוחות לטובתנו. Security Copilot הוא מוצר האבטחה הראשון והיחיד שמשתמש בבינה מלאכותית ומאפשר למומחים לפעול במהירות ובקנה מידה של בינה מלאכותית.
Security Copilot תוכנן לעבוד בצורה מיטבית עבור מומחי אבטחת מידע, לעזור למומחים לראות מה קורה בסביבתם, ללמוד ממידע מודיעיני קיים, לתאם בין איומי סייבר ולקבל החלטות מושכלות ויעילות יותר במהירות של עיבוד מכונה.
בעולם שבו יש 1,287 התקפות כנגד סיסמאות בשנייה, כלים ותשתיות מפוצלים לא הספיקו עד כה על מנת לעצור תוקפים. בעוד שהמתקפות עלו ב-67% ב-5 השנים האחרונות, תעשיית האבטחה לא הצליחה להעסיק מספיק אנשי מקצוע בתחום אבטחת המחשב בכדי לעמוד בקצב. זה מוביל למומחים שמוצפים בחיפוש אחר התקפות מוסוות היטב בתוך נפח גדול באופן בלתי אפשרי של נתונים שמתקבלים על ידי גלישה באתרי האינטרנט ואותות נוספים.
Security Copilot יפשט את המורכבות ויגביר את היכולות של צוותי האבטחה על ידי סיכום והבנה של האיומים, ויעזור למומחים לראות מבעד לכמויות הנתונים מהאינטרנט ולזהות פעילות זדונית.
זה גם יעזור לצוותי אבטחה לתפוס את מה שאחרים מפספסים על ידי סיכום נתוני התקפות, תיעדוף תקריות והמלצה על דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקון מהיר של  איומים מגוונים, בזמן.
Microsoft Security Copilot תלמד ותשתפר ללא הרף בכדי להבטיח שמומחי האבטחה פועלים עם הידע העדכני ביותר בנוגע לתוקפים, טקטיקות, טכניקות והנהלים שלהם. המוצר יספק גישה שוטפת למודלים המתקדמים ביותר של OpenAI לתמיכה במשימות אבטחה ויישומים תובעניים. הנראות שלו לגבי איומים מופעלת הן על-ידי נתוני האבטחה של הארגון והן על-ידי יכולתה של Microsoft בניתוח איומים.
יכולות אלה יכולות להעצים את כל צוותי האבטחה בכל גודל עם כישורים והיכולות של הארגונים הגדולים. בנוסף, Security Copilot עוזר לטפל במחסור במיומנויות באבטחת סייבר על ידי גישור על פערי ידע ושיפור זרימות עבודה, פרופילים של שחקני איומים ודיווח על תקריות בין צוותים.
"קידום מצב האבטחה דורש אנשים  וטכנולוגיה – יכולת החשיבה האנושית בשילוב עם הכלים המתקדמים ביותר עוזרים ליישם מומחיות אנושית במהירות ובהיקף גדול", אמר צ'רלי בל (Charlie Bell), סגן נשיא בכיר ב-Microsoft Security. "עם Security Copilot אנו בונים עתיד שבו כל מגן מועצם עם הכלים והטכנולוגיות הדרושים כדי להפוך את העולם למקום בטוח יותר."
בנוסף ל-Copilot, הכריזה החברה על שני חידושים משמעותיים ב- Microsoft Defender for Cloud, אשר פותחו במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ויאפשרו לארגונים ברחבי העולם להגן על הנכסים והמידע הרגישים ביותר שלהם בצורה חכמה ויעילה יותר.
הראשון, יאפשר להגן על הנכסים המשמעותיים ביותר של ארגונים באמצעות זיהוי סוג המידע בסביבת הענן. "זיהוי סוגי מידע שונים על פי מאפייניהם השונים מאפשר לנו לתעדף בחוכמה, כך שהמידע הרגיש ביותר והנכסים החשובים ביותר בענן, הם גם המוגנים והמנוטרים ביותר בכל רגע נתון", מסביר ולאד קורסונסקי, סגן נשיא של Cloud and Enterprise Security במיקרוסופט.
יכולת חדשה נוספת תאפשר סריקה אוטומטית של כל קובץ שמועלה לתיקיות האחסון בענן ב-Azure Storage, על ידי לקוחות ועובדים כאחד. סריקה זו של כל קובץ מונעת מתוכניות זדוניות להיכנס או להתפשט לשרתי החברה ומפחיתה משמעותית את הסיכונים לתקיפת הארגון, דרך תקיפת יישומים, לקוחות או עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה