דיגיטל וטק

פלאפון מחזירה לכם 3,000 שקל: אלו המכשירים החדשים שתוכלו לקנות

חברת פלאפון הודיעה כי החלה מיום שישי ה-24 במרץ, במכירה של מכשירי סמסונג: Galaxy A54, M54 תומכי 5G. הרוכשים ייהנו מההטבות הבאות: 5 שנות אחריות על המכשיר, שליחות חינם עד הבית, אפשרות לפריסה נוחה של 36 תשלומים וטרייד אין עד 3,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן
מערכת ice |  1
חברת פלאפון (צילום Magma Images, shutterstock)
חברת פלאפון החלה היום (ראשון) במכירת Galaxy A34, A54, M54 התומכים בטכנולוגיית G5 ומציעה באופן בלעדי 5 שנות אחריות וטרייד אין של עד 3,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן.
חברת פלאפון הודיעה כי החלה מיום שישי ה-24 במרץ, במכירה של מכשירי סמסונג: Galaxy A54, M54 תומכי 5G. הרוכשים ייהנו מההטבות הבאות: 5 שנות אחריות על המכשיר, שליחות חינם עד הבית, אפשרות לפריסה נוחה של 36 תשלומים וטרייד אין עד 3,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן.

סדרות A ו-M החדשות עשויות כולן מחומרים ממוחזרים, בעלות תצוגה קולנועית מרהיבה, עם מצלמה מקצועית לרגעים בלתי נשכחים הכוללת את צילום הלילה הטוב ביותר, סוללה עוצמתית לשימוש ממושך של עד יומיים, רמקולים סטריאופוניים לאיכות שמע גבוהה יותר עם בס עמוק, ואחסון בהתאמה אישית.

"מדובר במכשירים מצוינים ומבוקשים המתאימים ללקוחות המחפשים טלפון איכותי במחיר אטרקטיבי", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו מציעים ללקוחות לבצע טרייד אין, להחליף מכשיר חדש בישן ולחסוך מאות עד אלפי שקלים", הוסיף בהט
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא פורסם מכשירים
    בן נון צבי 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנים שאפשר לקבל תמורתם זיכוי. שורה תחתונה: על איזה מכשירים אפשר לקבל זיכוי...והמחיר?
    סגור