דיגיטל וטק

אילון מאסק נחשף: לא תאמינו מה הקשר ליצרנית ה-GPT המצליחה בעולם

עד לא מזמן, OpenAI הייתה חברה לא מוכרת יחסית, עד ששחררה של הצ'טבוט פורץ הדרך שלה המבוסס בינה מלאכותית - ChatGPT, לפני מספר חודשים. כעת נודע כי אילון מאסק, בתחילת דרה של החברה, עוד שהייתה חברה לא למטרות רווח, תרם לה 100 מיליון דולר
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ AI Explored)
עד לא מזמן, OpenAI הייתה חברה לא מוכרת יחסית, עד ששחררה של הצ'טבוט פורץ הדרך שלה המבוסס בינה מלאכותית - ChatGPT, לפני מספר חודשים. עם זאת, מה שרבים אולי לא יודעים הוא שאילון מאסק היה אחד ממייסדי OpenAI, זאת בזמן שהיה ארגון ללא מטרות רווח.ChatGPT חוללה מהפכה בעולם הצ'אטבוטים של הבינה המלאכותית מאז יצאה לאור בנובמבר 2022.
בימיה הראשונים של החברה, מאסק צייץ בטוויטר כי הוא תורם לה 100 מיליון דולר, והרבה מאוד גבות הורמו. מאסק הביע בלבול לגבי האופן שבו הפך הארגון ללא מטרות רווח לחברה למטרות רווח עם שווי שוק של 30 מיליארד דולר. הוא הטיל ספק בחוקיות של טרנספורמציה כזו ותהה מדוע כולם לא עושים זאת אם זה חוקי. הציוץ העלה שאלות חשובות לגבי האתיקה של חברות בינה מלאכותית למטרות רווח.
בציוץ שהעלה מאסק, הוא תהה: "אני עדיין מבולבל לגבי איך מלכ"ר לה תרמתי ~100 מיליון דולר הפך איכשהו לשווי שוק של 30 מיליארד דולר למטרות רווח. אם זה חוקי, למה לא כולם עושים את זה?".
כזכור, רק לאחרונה, OpenAI חשפה את GPT-4, היורש של ChatGPT, הצ'אטבוט החדש, המתוחכם והרב תכליתי הרבה יותר מקודמו. מאסק גם הגיב לדיווח על ההצלחה הגדולה של GPT-4 בבחינות המוכוונות לאדם כשכתב: "מה יישאר לנו, בני האדם, לעשות?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא לא נחשף, זה היה ידוע מאז שהם שחררו עוד DALL E
    חשיפה 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם תשאלו את chatGpt מי ייסד את החברה, בין השמות יופיע גם שמו של מאסק
    סגור
  • 1.
    הוא לא נחשף, זה היה ידוע מאז שהם שחררו עוד DALL E
    חשיפה 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם תשאלו את chatGpt מי ייסד את החברה, בין השמות יופיע גם שמו של מאסק
    סגור