דיגיטל וטק

אחרי הפרידה משאקירה: ג'רארד פיקה פתח בקריירה חדשה ומפתיעה

ג'רארד פיקה, שנפרד משאקירה בטונים צורמים אחרי שבגד בה, פרש לאחרונה מכדורגל ופתח בקריירה חדשה אחרי שהקים את את העסק החדש שלו ה-"קינגס ליג"
מערכת ice | 
ג'רארד פיקה (צילום אינסטגרם)
ג'רארד פיקה, הפך לאחד האנשים השנואים ביותר בספרד. עד לאחרונה כדורגלן ברצלונה, שיצא מזה שנים רבות עם הזמרת האהובה שאקירה, נתפס כשהוא בוגד בה, והשניים נפרדו בטונים צורמים במיוחד.
כעת, נראה כי פיקה התאושש מהפרידה, והוא פתח בקריירה חדשה ומפתיעה במיוחד, כשהקים את העסק החדש שלו ה-"קינגס ליג" או בעברית ליגת המלכים. מדובר בכדורגל שמשוחק במגרש קטן יותר, דומה מאוד לקט-רגל או כדורגל אולמות, אבל עשו בו כמה שינויים בחוקים. המשחק קצר יותר, במגרש קטן יותר, משודר בלייב באינטרנט ויש לו כמה קלפי ג'וקר. 
פיקה הכיר בנקודת המפנה שנמצא בה הכדורגל, ויחד עם כמה מחבריו הקים ליגה שהיא מהירה יותר, מיידית יותר ובעיקר משודרת בלייב לפלטפורמות רשת כמו טיקטוק, יוטיוב וטוויץ', מבלי שגופי שידור יתווכו בין הספורט לצופה.
"ליגת המלכים שואפת להפוך את הכדורגל לנגיש, דינמי ומרגש יותר וגם לתבל את הספורט הנפלא הזה שכולנו מכירים עם יותר תככים וכיף", אמר פיקה. "רצינו להתגמש עם הכללים, וזו הסיבה שהחשובים שבהם נקבעים באמצעות הצבעות ברשתות החברתיות, כדי שהציבור יוכל להרגיש חלק מההחלטות שהתקבלו בתחרות".
אין ספק שליגת המלכים עושה משהו נכון. ערוץ הטוויץ' שלה היה הערוץ המוביל בספרד בפברואר, והביא בממוצע 219,800 צופים ושיא של 908,600 עבור 13 השידורים שלה באותו חודש, על פי מעקב הסטרימינג הספרדי TVTOP España.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה