דיגיטל וטק

חברת Atera מודיעה על שת"פ עם ענקית אבטחת המידע ESET

״התרשמנו מאוד מצמיחתה של Atera, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עם החברה, שנוצר במטרה לתמוך בצרכיהם של אנשי IT בכל רחבי העולם״, אומר ריאן גראנט, סמנכ״ל המכירות בחטיבת צפון אמריקה בחברת ESET
מערכת ice | 
גיל פקלמן (צילום גיל לוינסון)
חברת Atera, אשר פיתחה פלטפורמת ניהול ושליטה מרחוק מבוססת ענן עבור אנשי IT, מודיעה על שיתוף פעולה ואינטגרציה עם חברת ESET, מובילה עולמית בתחום האבטחה הדיגיטלית. השותפות תאפשר לקהילת אנשי ה-IT של Atera להציג בקלות פתרונות מתקדמים נגד תוכנות זדוניות על מנת להגן על לקוחותיהם. ״ככל שתקיפות הסייבר עולות בתחכומן ובתדירותן, חשוב שנשתף פעולה עם מומחים בתחום כמו ESET, על מנת להגן באופן יזום מפני התקיפות והסכנות האפשריות, ולדאוג לכך שלקוחותינו יהיו מוגנים מכל הכיוונים לקראת כל מתקפה שהיא״, אומר גיל פקלמן, מנכ״ל Atera. ״הגישה הרב-שכבתית של ESET  לזיהוי איומים, כמו גם לתגובה אליהם, כוללת זיהוי מודיעיני של איומים, זיהוי נקודות קצה וסביבות sandbox מתקדמות בענן. כל אלו יאפשרו ללקוחותינו למזער את האופציות לתקיפה ולהתמודד עם כמות האיומים ההולכת וגדלה. האינטגרציה שנוצרה היא הזדמנות אדירה עבור Atera ולקוחותיה״.
ESET מספקת פתרונות אבטחה מתקדמים לספקי שירותים מנוהלים (MSPs) ואנשי IT. הפתרון מבוסס הענן וללא שרת מאפשר לאנשי IT לבצע אוטומציה ולהגן בצורה רציפה על נכסים חיוניים בפלטפורמה של Atera. באמצעות האינטגרציה, ניטור איומים ומודיעין מתאפשרים בזמן אמת, ויוצרים הגנה מפני תוכנות זדוניות. כך, תוכל Atera להגן על לקוחותיה: עסקים בכל התחומים והגדלים, מעסקים קטנים ועד לתאגידי ענק.
״התרשמנו מאוד מצמיחתה של Atera, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עם החברה, שנוצר במטרה לתמוך בצרכיהם של אנשי IT בכל רחבי העולם״, אומר ריאן גראנט, סמנכ״ל המכירות בחטיבת צפון אמריקה בחברת ESET. ״צוות הפיתוח של Atera עבד ללא לאות כדי להבטיח אינטגרציה מהטובות ביותר, כזו שמפחיתה את המורכבות, יוצרת זיהוי ותגובה יזומים לאיומים ובאמצעות כך משפרת את חווית המשתמש עבור אנשי ה-IT״.
האינטגרציה תאפשר למשתמשים להפעיל, לספק ולהציג את המוצרים של ESET ישירות דרך Atera, מה שמקל על השימוש, מתוך הפלטפורמה. הלקוחות של Atera יקבלו גישה לדאשבורד של ESET, שכולל ניהול רישיונות, דיווח מפורט ויכולות ניהול אתרי לקוחות. לאנשי IT המשתמשים בAtera ישנה אפשרות לבחור מתוך ארבע חבילות של פתרונות: ESET PROTECT Entry, ESET PROTECT Advanced, ESET PROTECT Compete, ESET PROTECT Enterprise. כל אלו מהווים פתרונות אבטחה מתקדמים ומותאמים אישית ללקוחות, וכוללים אבטחה של נקודות קצה, זיהוי ותגובה, אבטחת קבצים ושירותי מייל, אבטחת טלפונים ניידים ועוד.
לאחרונה, הודיעה Atera על אינטגרציה חדשה בשיתוף OpenAI, שעוזרת למשתמשים ליצור סקריפטים באופן אוטומטי, על מנת לסייע ולהקל בביצוע תהליכים שללא שיתוף הפעולה היו מכבידים על צוותי IT. בעתיד, Atera תמשיך למלא תפקיד מרכזי ומשמעותי בניהול, הגנה ואוטומציה של מחלקות IT ותהליכי IT שונים באמצעות אינטגרציות רבות שמוצעות היום דרך המרקטפלייס של Atera.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה