דיגיטל וטק

בנק מזרחי טפחות במהלך מנצח? זה מה שיקבלו הלקוחות

השירות האנושי-דיגיטלי של מזרחי-טפחות עולה מדרגה: לראשונה במערכת הבנקאית: לקוחות מזרחי-טפחות יוכלו להתכתב עם הבנקאי שלהם גם בוואטסאפ
מערכת ice |  13
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, מערכת אייס)
בעוד שהבנקים המתחרים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את הובלתו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים, לטובת הלקוחות.
הבוקר (חמישי) השיק מזרחי-טפחות, לראשונה במערכת הבנקאית, שירות ייחודי המאפשר ללקוחות הבנק להתכתב עם הבנקאי האנושי-אישי שלהם בוואטסאפ, לבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון, ולקבל ממנו מענה מיידי.
 
בשלב ההשקה, שירות הבנקאי האישי בוואטסאפ יהיה זמין עבור לקוחות סניפי "לייב" של הבנק בלבד. סניפי ה"לייב" של מזרחי-טפחות מאוישים בבנקאים אישיים ואנושיים כמו שאר סניפי הבנק, ומעניקים את מלוא השירותים והמוצרים מרחוק, בערוצים הטלפוניים והדיגיטליים, וללא צורך בהגעה פיסית של הלקוח. על מנת להתכתב עם הבנקאי האישי בוואטסאפ לא יידרשו הלקוחות להיכנס לאתר או לאפליקציית הבנק. הם יקבלו מספר טלפון ייעודי ויוכלו לשלוח ולקבל הודעות כתובות בזמינות גבוהה במיוחד, בימים א'-ה', החל מהשעה 7:00 ועד 20:00 בערב.
עם השקת השירות החדשני, מסר מנכ"ל הבנק, משה לארי: "נאמן לתפיסת השירות הייחודית שלו, מזרחי-טפחות ממשיך לייצר עוד ועוד ממשקים המקרבים את הלקוחות לבנקאי האישי והאנושי שלהם. אנחנו הבנק היחיד שלאורך כל השנים האחרונות לא סגר סניפים כמו המתחרים, אלא הלך והרחיב את הנוכחות הפיסית שלו בכל רחבי הארץ, כמו-גם את מערך השירות האנושי, תוך שילובה של חדשנות דיגיטלית, שמייצרת ערך רב ללקוחות הבנק".
לסיום טען לארי על השירות החדש: "לא במקרה מצטיין בנק מזרחי טפחות בכל מדדי השירות, שנה אחר שנה, ומוביל בסקרי שביעות הרצון של הלקוחות מכל הסגמנטים, משקי בית ועסקים".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    פחות ריבית
    אתי לי און 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותבים כמה ריבית לכל התקופה שיראה הרבה בעוד בנקים אחרים נותנים הרבה יוצר
    סגור
  • 9.
    שיחה עם תא קולי
    בני 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמין שהבנקאי יענה לי בוואטסאפ.אם בהודעות באפליקציה הם לא עונים איך יענו בוואטסאפ מצטער שעברתי לבנק הזה
    סגור
  • 8.
    מסכנים העובדים
    דודו 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפוצצים אותם בהודעות בCRM ובמיילים עכשיו גם ווטסאפ
    סגור
  • 7.
    מהממים !! (ל"ת)
    לקוחה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    באמת
    עירית 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלחתי מיים ,שלחתי הודעה דרך האפליקציה ,הבנקאי שלי לא עונה ולא ענה. המנכל של המזרחי חי בעולם משלו.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אחרי 60 שננ עזבתי
    ליאור 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את בנק הפועלים ועברתח לבנק המזרחי כפר גנים פתח תקווה. אין מאושר מימני ומודה לתומר על השרות המעולה.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד
    רוטמן שולמית 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה שאני בבנק מזרחי עשרות שנים
    סגור
  • 3.
    ווטסאפ
    רונן 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסיתי להשתמש בשירות הזה היום במשך 4 שעות בשעות העבודה הרגילות ולא ענו לי מלבד הודעה אוטומטית כל 20 דק שישתדלו להתפנות אלי בהקדם
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    לקוח הבנק 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח הבנק מעל 20 שנה יכול להעיד שמקבלים את השירות הטוב ביותר בבנק מזרחי בהצלחה ו שיכניסו את השירות הזה בכל הסניפים
    סגור
  • 1.
    לפני שדואגים ללקוחות שידאגו לעובדים
    מומחה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הסכם שכר משנת 2021.. כבר שנה ו-3 חודשים ללא הסכם קיבוצי.. העובדים מחכים
    סגור
  • ממש לא
    יעל 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי יממן? אנחנו הלקוחות
    סגור
  • לגמרי ולא רק בגלל השכר
    עצוב מאוד 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפרים תנאים ללקוחות על חשבון העובדים והעובדים סובלים מעומס מטורף ולהנהלה לא ממש אכפת.
    סגור
  • החלטה נבונה עלו והצליחו
    סויסה איתן 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה התנאי לפני שהחלטתי לעבור לבנק מזרחי הייתי בלאומי ובבנליאומי חוסר התייחסות לא ניתן לדבר בכל דרך שהיא פשוט זלזול בלקוחות
    סגור