דיגיטל וטק
בנק מזרחי טפחות במהלך מנצח? זה מה שיקבלו הלקוחות
השירות האנושי-דיגיטלי של מזרחי-טפחות עולה מדרגה: לראשונה במערכת הבנקאית: לקוחות מזרחי-טפחות יוכלו להתכתב עם הבנקאי שלהם גם בוואטסאפ
בעוד שהבנקים המתחרים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את הובלתו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים, לטובת הלקוחות.
הבוקר (חמישי) השיק מזרחי-טפחות, לראשונה במערכת הבנקאית, שירות ייחודי המאפשר ללקוחות הבנק להתכתב עם הבנקאי האנושי-אישי שלהם בוואטסאפ, לבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון, ולקבל ממנו מענה מיידי.
בשלב ההשקה, שירות הבנקאי האישי בוואטסאפ יהיה זמין עבור לקוחות סניפי "לייב" של הבנק בלבד. סניפי ה"לייב" של מזרחי-טפחות מאוישים בבנקאים אישיים ואנושיים כמו שאר סניפי הבנק, ומעניקים את מלוא השירותים והמוצרים מרחוק, בערוצים הטלפוניים והדיגיטליים, וללא צורך בהגעה פיסית של הלקוח. על מנת להתכתב עם הבנקאי האישי בוואטסאפ לא יידרשו הלקוחות להיכנס לאתר או לאפליקציית הבנק. הם יקבלו מספר טלפון ייעודי ויוכלו לשלוח ולקבל הודעות כתובות בזמינות גבוהה במיוחד, בימים א'-ה', החל מהשעה 7:00 ועד 20:00 בערב.
עם השקת השירות החדשני, מסר מנכ"ל הבנק, משה לארי: "נאמן לתפיסת השירות הייחודית שלו, מזרחי-טפחות ממשיך לייצר עוד ועוד ממשקים המקרבים את הלקוחות לבנקאי האישי והאנושי שלהם. אנחנו הבנק היחיד שלאורך כל השנים האחרונות לא סגר סניפים כמו המתחרים, אלא הלך והרחיב את הנוכחות הפיסית שלו בכל רחבי הארץ, כמו-גם את מערך השירות האנושי, תוך שילובה של חדשנות דיגיטלית, שמייצרת ערך רב ללקוחות הבנק".
עוד ב-
לסיום טען לארי על השירות החדש: "לא במקרה מצטיין בנק מזרחי טפחות בכל מדדי השירות, שנה אחר שנה, ומוביל בסקרי שביעות הרצון של הלקוחות מכל הסגמנטים, משקי בית ועסקים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.פחות ריביתאתי לי און 03/2023/11הגב לתגובה זו0 0כותבים כמה ריבית לכל התקופה שיראה הרבה בעוד בנקים אחרים נותנים הרבה יוצרסגור
-
9.שיחה עם תא קוליבני 03/2023/10הגב לתגובה זו1 0לא מאמין שהבנקאי יענה לי בוואטסאפ.אם בהודעות באפליקציה הם לא עונים איך יענו בוואטסאפ מצטער שעברתי לבנק הזהסגור
-
8.מסכנים העובדיםדודו 03/2023/10הגב לתגובה זו1 1מפוצצים אותם בהודעות בCRM ובמיילים עכשיו גם ווטסאפסגור
-
7.מהממים !! (ל"ת)לקוחה 03/2023/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
6.באמתעירית 03/2023/10הגב לתגובה זו2 0שלחתי מיים ,שלחתי הודעה דרך האפליקציה ,הבנקאי שלי לא עונה ולא ענה. המנכל של המזרחי חי בעולם משלו.סגור
- טען עוד
-
5.אחרי 60 שננ עזבתיליאור 03/2023/10הגב לתגובה זו0 0את בנק הפועלים ועברתח לבנק המזרחי כפר גנים פתח תקווה. אין מאושר מימני ומודה לתומר על השרות המעולה.סגור
-
4.כל הכבודרוטמן שולמית 03/2023/10הגב לתגובה זו0 0שמחה שאני בבנק מזרחי עשרות שניםסגור
-
3.ווטסאפרונן 03/2023/10הגב לתגובה זו0 0ניסיתי להשתמש בשירות הזה היום במשך 4 שעות בשעות העבודה הרגילות ולא ענו לי מלבד הודעה אוטומטית כל 20 דק שישתדלו להתפנות אלי בהקדםסגור
-
2.כל הכבודלקוח הבנק 03/2023/09הגב לתגובה זו0 0כלקוח הבנק מעל 20 שנה יכול להעיד שמקבלים את השירות הטוב ביותר בבנק מזרחי בהצלחה ו שיכניסו את השירות הזה בכל הסניפיםסגור
-
1.לפני שדואגים ללקוחות שידאגו לעובדיםמומחה 03/2023/09הגב לתגובה זו0 0אין הסכם שכר משנת 2021.. כבר שנה ו-3 חודשים ללא הסכם קיבוצי.. העובדים מחכיםסגור
-
ממש לאיעל 03/2023/10הגב לתגובה זו0 0שמי יממן? אנחנו הלקוחותסגור
-
לגמרי ולא רק בגלל השכרעצוב מאוד 03/2023/09הגב לתגובה זו0 0משפרים תנאים ללקוחות על חשבון העובדים והעובדים סובלים מעומס מטורף ולהנהלה לא ממש אכפת.סגור
-
החלטה נבונה עלו והצליחוסויסה איתן 03/2023/11הגב לתגובה זו1 0זה התנאי לפני שהחלטתי לעבור לבנק מזרחי הייתי בלאומי ובבנליאומי חוסר התייחסות לא ניתן לדבר בכל דרך שהיא פשוט זלזול בלקוחותסגור