דיגיטל וטק

לנובו במהלך מפתיע: מרעננת את סדרת ThinkPad

לנובו חושפת היום פתרונות מחשוב אישי כחלק מכנס MWC. המחשבים החדשים מציעים ריענון מקיף למחשבי ה- ThinkPad
מערכת ice | 
לנובו (צילום יח"צ לנובו)
לנובו  חושפת היום (שני) ב- MWC פתרונות מחשוב אישי מעודכנים לעידן העבודה ההיברידית. המחשבים מציעים ריענון מקיף לכל אורך קו מחשבי ה- ThinkPad, ומתמקדים בשיפורים בביצועי המערכת, שימוש רב יותר בחומרים ברי קיימא, ושיפורים מתמשכים בחוויית המשתמש.
ניידי ה-ThinkPad Z13 ו-Z16 מהדור השני משפרים תחומי מפתח בתפקודיות החומרה והתוכנה. ThinkPad Z13 מציג בנוסף כיסוי חדש המיוצר מסיבי פשתן וחומרים ביולוגים. דגמי הדור הרביעי של ThinkPad X13 ו-X13 Yoga . עדכונים נוספים בליין ה-ThinkPad ל-2023 כוללים את ThinkPad T14s ו-T14 ודור שני של T16, וגם את הדור הרביעי של ThinkPad L13, L13 Yoga, L14 ו-L15 המיועדים לעסקים עם מגוון רחב של צרכי מחשוב נייד.
המוצרים שהוצגו היום יהיו זמינים גם כחלק מ-TrueScale, מודל Device as a service (DaaS) של לנובו, המציע לארגונים מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים למקום העבודה, אפשרויות תשלום גמישות ויכולת להרחיב את ה-IT בקלות בהתאם לצרכים המתפתחים של העסק.
בנוסף, אפליקציית Lenovo Commercial Vantage, שהוכרזה בדצמבר 2022, תשולב גם בסדרת ThinkPad Z, בסדרת X13, בסדרת ה-T ובסדרת ה-L. התכונות האינטואיטיביות בתוכנה יסייעו למשתמשים לבחור הגדרות שנועדו להפחית את צריכת החשמל או להאריך את תוחלת החיים של הרכיבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה