דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: זה התפקיד היוקרתי של נועם זדה

נועם זדה, סמנכ"לית השיווק של טיקטוק ישראל מונתה לתפקיד ניהולי במערך השיווק הגלובאלי של טיקטוק אותו תוביל באירופה, המזרח התיכון ואסיה
מערכת ice | 
נועם זדה (צילום הגר בדר, pixabay)
לאחר שהובילה את מערך השיווק של טיקטוק בישראל בשנה האחרונה בתפקידה כסמנכ"לית השיווק של טיקטוק ישראל, נועם זדה, ראש מערך השיווק של טיקטוק ישראל, מונתה לתפקיד ניהולי במערך השיווק הגלובאלי של טיקטוק. במסגרת תפקידה לקחה זדה חלק והובילה מהלכים שיווקיים גלובאליים של החברה בדגש על עולמות הגיימינג.
בין הפרויקטים שהובילה ולקחה בהם חלק ניתן לציין את – TikTok made me play it, פרויקט גלובאלי של טיקטוק סביב תחום הגיימינג הצומח, MeetFintok, TikTok on the bar, TikTok Masterclass, הובלת מערך השיווק של תכנית TikTok for start-ups ועוד.
בתפקידה החדש תוביל זדה את מערך השיווק של תחום הגיימינג של טיקטוק באירופה, המזרח התיכון ואסיה.

נועם זדה עצמה התרגשה והודתה: "אני מודה לטיקטוק על ההזדמנות להתפתח ולצמוח בתוך מקום עבודתי. עולם הגיימינג אשר מתפתח מיום ליום טומן בתוכו מגוון אפשרויות יצירתיות לשיווק שמתכתבות בחיבור מהותי עם הפוטנציאל בטיקטוק".  
לאחרונה פורסם כי ייתכן שטיקטוק תתחיל לגבות תשלום על כל סרטון שבו הגולש רוצה לצפות וזאת על מנת לאפשר ליוצרים הפופולאריים להרוויח וסגירת ברז המזומנים בפני יוצרים פחות פופולאריים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה