דיגיטל וטק

הוא חוזר: מטא הודיעה שהשעיית טראמפ מפייסבוק תבוטל

הולכים בצעדיו של אילון מאסק. לאחר שחשבונו של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שוחרר מהשעיה בטוויטר, כעת גם במטא מודיעים כי "בשבועות הקרובים" חשבונו של טראמפ בפייסבוק ישוחרר
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, יורשה לחזוק לפייסבוק ולאינסטגרם, לאחר שמטא הודיעה שהיא תסיים את ההשעה לשנתיים על חשבונותיו. ההשעה תסתיים "בשבועות הקרובים", מסרו בענקית המדיה החברתית.
בהצהרה, ניק קלג, נשיא מטא לעניינים גלובלים, אמר שהציבור "צריך להיות מסוגל לשמוע מה הפוליטיקאים שלו אומרים". נשיא ארה"ב לשעבר הושעה לזמן בלתי מוגבל מפייסבוק ואינסטגרם לאחר המהומה בקפיטול ב-2021.

החברה נקטה בפעולה בעקבות "השבחים של טראמפ לאנשים שהתנהגו בצורה אלימה בקפיטול", אמר קלג. "ההשעיה הייתה החלטה יוצאת דופן שהתקבלה בנסיבות יוצאות דופן".
קלג הסביר שבבדיקה שנעשתה נמצא שחשבונותיו של טראמפ אינם מהווים עוד סיכון רציני לביטחון הציבור. למרות זאת, טראמפ, בגלל מקרי העבר, "יזכה" לעונשים חמורים יותר במידה ויחזור על מעשיו.
החלטתה של מטא מגיעה, ככל הנראה, בעקבות לחץ שהגיע מהצד הרפובליקני שלחצו להחזיר את חשבון הפייסבוק של הנשיא לשעבר המתכוון להתמודד על הנשיאות ב-2024. גם טראמפ עצמו טען ברשת החברתית שלו, Truth Social, שפייסבוק "איבדה מיליארדים" לאחר שחסמה את "הנשיא האהוב, אני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה