דיגיטל וטק

הסטודנטים קבעו: זה התחום הכי מבוקש בהיי-טק

סקר של מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, מצא מהו התחום המבוקש ביותר אצל הסטודנטים, אילו חברות הן המושכות ביותר וכמה מהם מתכוונים להקים סטארט-אפ 
מערכת ice | 
הייטק (צילום unsplash)
מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, ערכה סקר בקרב הסטודנטיות והסטודנטים שלה, כדי להבין מה חושב דור עובדי ההיי-טק הבא על מה שקורה בענף. אז מהם התחומים החמים? באילו סוגי חברות הם מעוניינים לעבוד? וכמה מהם מעוניינים לצאת לדרך עצמאית ולהקים חברת סטארט-אפ?
הסקר נערך בקרב 245 סטודנטיות וסטודנטים במכללת ג'ון ברייס, בגילאי 18-65, מתוכם 71 נשים ו-174 גברים. המסקנה המרכזית שעולה מהסקר היא – הסטודנטים מחפשים יציבות.

44% מהסטודנטים השיבו כי אינם מעוניינים להקים חברת סטארט-אפ משלהם בעתיד הקרוב. מדובר על עלייה משמעותית לעומת שנה שעברה בה רק 28% ענו בצורה דומה. דוגמה נוספת לרצון ביציבות, כנראה בעקבות המשבר הנוכחי, היא שכ-59% מהעונים העידו כי הינם מעוניינים לעבוד בחברה גדולה ומבוססת. גם במקרה הנ"ל מדובר על עלייה לעומת אשתקד בה ענו 42% תשובה זהה.
מה לגבי התחומים המבוקשים בהם שואפים הסטודנטים להשתלב. 55% מהסטודנטים העידו שתחום ההיי-טק החברתי הוא תחום העיסוק המושך ביותר, מיד אחר תחום הגיימינג (48%), פנאי ומדיה (42%) וענן (41%).
מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה ו-CIO של חברת מטריקס, מסר: "ניתן לראות כי מגמות אותן אנחנו חיים ונושמים ביום יום משתקפות גם מנתוני הסקר האחרון שערכנו, שמציג בין היתר את השינויים המהירים החלים במשק ואת ההתפתחויות הטכנולוגיות המשמעותיות ביותר, שמספקות לדור העובדים החדש בענף הזדמנויות ופותחות עבורם אופקים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה