דיגיטל וטק

נתב"ג בדרך למהפכה: זה פרויקט הענק של רשות שדות התעופה

NESS מקבוצת חילן תוביל פרויקט ענק של שדרוג מערכות הניהול הארגוניות של רשות שדות התעופה. היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים
מערכת ice |  5
שדה תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
NESS, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, תשמש כספקית בלעדית להחלפת מערכות הניהול הארגוניות ותשדרג את המערך הוותיק הקיים ברשות שדות התעופה (המבוסס על AS400) לפלטפורמה המתבססת על גרסת ה-ERP SAP החדישה והעדכנית ביותר הקיימת כיום בשוק-2022 SAP S/4 HANA.
המערכת החדשה תייעל את מערך העבודה והשירות ברשות שדות התעופה את מערכות משאבי אנוש, הרכש, הלוגיסטיקה, הכספים, התקציבים, הנהלת החשבונות ועוד. גרסה זו מציעה שיפורים ויתרונות משמעותיים ביותר בעיקר בתחום הפיננסי, המסחרי והלוגיסטי, תוך יצירת תשתית מתקדמת ואינטגרטיבית לניהול ובקרה ולהתפתחותה העתידית של רשות שדות התעופה. 
במסגרת הפרויקט ישולבו גם טכנולוגיות חדשות מבית SAP ביניהן- שיפור חווית המשתמש באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של UI5 & FIORI על גבי מערכות ה-SAP , פתרון Cloud  מתקדם וחדשני לניהול ובקרה תקציבית (SAP Analytics Cloud) ופלטפורמה מבוססת ענן Business Technology Platform לצרכי אינטגרציה ופיתוח . בהמשך מתוכננים פרויקטים נוספים גם בתחומי משאבי אנוש ואחזקה ברש"ת.
מדובר בשדרוג משמעותי של מערכות  הניהול הארגוניות  של רשות שדות התעופה - אשר בסופו יביא לשיפור משמעותי בשירותים המוצעים לארגון ולציבור ויעמיד את רשות שדות התעופה בישראל בשורה אחת עם שדות התעופה המובילים בעולם בהיבט הטכנולוגי והשירותי.
 
מיכאל רוף, סמנכ"ל תקשוב רש"ת אמר כי "אנו יוצאים למספר תהליכי דיגיטציה, אשר מטרתם העיקרית היא שיפור השירות לנוסעים העוברים בשערינו. אחד מהנושאים העיקריים בהם נטפל הוא "שדה דיגיטלי" שבו נשפר את תהליכי העבודה בשדות התעופה בדגש על זירוז וייעול התהליכים שהנוסעים עוברים. פרויקט  שדרוג מערכות הליבה הארגוניות, מטרתו לשדרג את מערכות הניהול של הרשות ובכך לאפשר לה להשיג את יעדיה בשנים הבאות. בחרנו לעבוד בפרויקט בשיטת אג'ילית ע"ב מתודולוגיית ה-Activate של חברת SAP תוך התאמות לארגון שלנו. הצלחת הפרויקט תלויה בקשר האמיץ בין הלקוחות שלנו שהם משתמשי המפתח בפרויקט, חברת NESS שנבחרה לממש את הפרויקט ואנשי חטיבת התקשוב של הרשות שאמונים על המערכות הקיימות היום, על מעטפת התשתיות למיניהן והגנת הסייבר".
גיא דנציג, משנה למנכ"ל NESS, אמר: "אנחנו ב-NESS גאים לקחת חלק משמעותי במימוש חזון המהפכה הדיגיטלית של רשות שדות התעופה, מהפכה משמעותית שגם אנו כאזרחים נהנה ממנה לבטח.  הבחירה של רש"ת ב-NESS היא הבעת אמון ביכולתנו להוביל תהליכי טרנספורמציה משמעותיים. המומחיות, המתודולוגיות, מעטפת הפתרונות המלאה וההון האנושי שלנו, הם אלו המאפשרים לנו להעניק את אותו "NESS FACTOR" שהיא טביעת האצבע הייחודית שלנו במהפכות ארגוניות וטכנולוגיות כמו שעושה רש"ת בימים אלו".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל NESS (יח"צ)
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בהצלחה לצוות !!!!
    א 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרויקט מורכב בהצלחה לצוות
    סגור
  • 4.
    תחבורה תחבורה תחבורה תחבורה
    אהרון 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית שידאגו לרכבת קלה ממגרשי החניה לטרמינלים. האוטובוסים הנוכחיים מתאימים לנסיעה לשוק הכרמל במקרה הטוב.
    סגור
  • 3.
    פרויקט מאוד מעניין
    דניס 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה חברות יעקבו אחרי הפרויקט הזה פרויקט חשוב ויקדם שנות אור את רשות שדה תעופה
    סגור
  • 2.
    AS400 נקרא היום IBM i
    ישראלי גאה 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומבוסס על מעבדי power של IBM - היום powe 10 המחשבים היעילים והטובים בעולם ( ולטווח של 3 שנים, גם המשתלמים ביותר אירגונית. )
    סגור
  • 1.
    על חברה בשם פלנטיר/PALANTIR שמעתם?
    איגור 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נכון להיום SAP זה בסך הכל תוכנת פואאר פוניט משדורגת, יש היום מוצרים שבנויים בצורה הרבה יותר טובה,
    סגור