דיגיטל וטק

יצרנית הטלוויזיות הזאת זכתה בשני פרסים יוקרתיים לחדשנות

מסכי הפרימיום של TCL זכו בפרסי CES לחדשנות לשנת 2023. בכך ממשיכה החברה למצב את עצמה כמובילה טכנולוגית בתחום מסכי הטלוויזיה 
מערכת ice | 
טלוויזיה של TCL (צילום יח"צ TCL)
ענקית האלקטרוניקה הסינית TCL, יצרנית הטלוויזיות השנייה בגודלה בעולם, זכתה השבוע בשני פרסים בתערוכה השנתית של CES בלאס וגאס. בפרסים המכובדים הללו זכו שני מסכים מסדרות הפרימיום TCL Mini LED 4K TV 75C935  ו- TCL Mini LED 4K TV 75C835.
שתי הטלוויזיות זכו לניקוד גבוה במיוחד של צוות השיפוט ועמדו בקריטריונים נוקשים, בזכות מאפייניהם הטכנולוגיים וכן העיצוב החדשני והמרשים שלהם. בכך, מצטרפים המסכים הללו לקבוצת עילית של מוצרים במעמד מכובד ויוקרתי זה. שתי הטלוויזיות מאובזרות במערכת ההפעלה המתקדמת Google TV.
 
CES היא תערוכת האלקטרוניקה השנתית החשובה ביותר בעולם. כל החברות המובילות בעולם מציגות בה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שלהן ומתחרות ביניהן, במטרה להתבלט בחדשנות שהן מציגות. TCL משתתפת בתערוכה עם ביתן עצום בשטח 1600 מ"ר הכולל את כל הסדרות המתקדמות ביותר שלה. 
 
מארק צ'אנג, נשיא TCL צפון אמריקה: "TCL מתקדמת ומתבססת כשחקן מוביל מרכזי בשוק הטלוויזיות העולמי ואנו שמחים לראות כי יש לכך הכרה מקצועית של CES. החברה משקיעה מיליארדי דולרים בשנה במחקר ופיתוח, על מנת להביא לשוק מוצרים באיכות מעולה ומציעה טכנולוגיות מן השורה הראשונה, כולל כאלו שאף אחת מהמתחרות הגדולות לא מציעות, בוודאי לא ברמות המחירים של מוצרי TCL"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה