דיגיטל וטק

סטארט אפ ישראלי ישמש פלטפורמה לביטוח דיגיטלי בזמביה

חברת הביטוח קלפטון הבריטית ואינשורטיקס הישראלית השיקו חברת ביטוח דיגיטלית בזמביה. היקף העסקה נאמד במיליוני שקלים
מערכת ice | 
רונן פישר ושי רכס (צילום יחצ)
אינשורטיקס (Insurtix) מקבוצת CodeOasis, נבחרה לשמש כפלטפורמת הליבה של חברת הביטוח הדיגיטלית KIZ אשר הושקה בחג המולד בזמביה. גורמים בשוק מעריכים כי היקף העסקה נאמד במיליוני שקלים.
KIZ היא חברת בת של חברת הביטוח וביטוח המשנה קלפטון (Klapton) שבסיסה באנגליה ועיקר פעילותה באפריקה, המזה"ת ואסיה.

פלטפורמת אינשורטיקס (PaaS) מספקת לחברות ביטוח ולסוכנויות ביטוח חתמיות (MGAs) פתרון גמיש ומודולרי, מקצה לקצה לניהול ושימור הפעילות העסקית המסורתית בתחום הביטוח, אך בנוסף, מותאמת הפלטפורמה לאתגרי השעה והעתיד. היא תומכת בפרסונליזציה של ביטוחים, עד לרמת הפרט, או השימוש הספציפי. לדוגמא: שלם ביטוח פר נסיעה ברכב; סע לאט – שלם פחות; הפעל ביטוח דירה רק כשאתה שוהה מחוץ לבית וכן הלאה. בנוסף, היא תומכת בביטוח מוטמע ויכולה לדוגמא לאפשר הפעלה אוטומטית של הביטוח מרגע שרכשת את הרכב.
רונן פישר, מייסד ומנכ"ל אינשורטיקס: "הגמישות של הפלטפורמה כמו גם הגמישות שלנו כחברה, והיכולת לחשוב מחוץ לקופסא, אפשרו לנו תוך פרק זמן קצר, להתאים את Insurtix לדרישות הרגולציה המקומיות, לצרכים ולשאיפות של KIZ כספק שירותי ביטוח מתקדמים ופורצי דרך בזמביה, כפי שעשינו עם חברת ליברה הישראלית ועם חברות נוספות. זוהי דריסת הרגל הראשונה שלנו באפריקה ואנו מתכוונים, יחד עם חברת האם קלפטון, לשכפל את ההצלחה בכל היבשת".
שי רכס, בעלים משותף של חברת קלפטון: "לאחר מאמצים ממושכים, קיבלנו באוקטובר האחרון מהרשויות בזמביה את הרישיון לפתיחת KIZ. כעת הגיע הזמן להטמיע את המערכת שפתחה עבורנו אינשורטיקס ולהאיץ את שירותי הביטוח בזמביה עשר שנים קדימה. במקביל אנחנו מתחילים לפעול במדינות נוספות באפריקה כדי לשכפל את ההצלחה ביחד עם אינשורטיקס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה