דיגיטל וטק

"טרור הטיקטוק" חוזר: ערבים משפילים חרדים ומעלים תיעודים לרשת

"טרור הטיקטוק" המזעזע שהחל במבצע שומר חומות חוזר: מספר סרטונים שהפכו ויראלים במיוחד וגרמו לסערה גדולה ברשתות החברתיות פורסמו לאחרונה בהם צעירים ערבים משפילים חרדים בירושלים. צפו בחלק מהתיעודים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
במהלך מבצע "שומר חומות" החלה תופעה מדאיגה במיוחד בשם "טרור הטיקטוק", בה צעירים ערבים משפילים חרדים בעיקר בירושלים ומעלים את התיעודים לרשת, ובכך מעודדים עוד ועוד צעירים לעשות זאת.
אחרי תקופה בה זה לא קרה, נראה שהתופעה המזעזעת חוזרת ובגדול. רק לאחרונה פורסם סרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות ובעיקר בטיקטוק בו . שני צעירים ערבים השפילו אדם חרדי בעיר העתיקה ואילצו אותם לנשק את רגליהם. המשטרה, שמבינה את הסכנה הגדולה בתופעה, עצרה שני נערים בני 14 ו-16 מהעיר העתיקה בירושלים, בחשד לתקיפה ואיומים. 
בסרטון אחר שעלה לטיקטוק, נראה תושב מזרח ירושלים שצילם את עצמו - יורק על חרדי ברחוב ומקלל אותו תוך שהוא קורא לעברו "יא אחושר***ה, בוא". בתגובה החרדי הסתובב לעברו וקילל אותו בחזרה תוך כדי שהוא ממשיך ללכת. לאחר שהסרטון הופץ, המשטרה הודיעה אתמול (שני) כי "בפעילות חקירתית מהירה של ימ"ר ירושלים נעצר החשוד במעשה, תושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו והוא הועבר לחקירה".
 
וזה ממש לא נגמר כאן - בסרטון נוסף שפורסם, צעיר ערבי משכונת שמעון הצדיק בירושלים פתח דוכן אוכל, ותיעד את עצמו צוחק על יהודים שחולפים במקום - תוך שהוא "זורק" לעברם הערות משפילות. כך לדוגמה, הוא נשמע אומר: 'בוא תאכל תירס יא שמן, בוא'".
 
בסרטון אחר נראה ערבי מתעד את חברו נוהג במהירות ופונה באגרסיביות לעבר המכונית שמולו, לכאורה כאילו הוא מתכוון לפגוע בנהג יהודי. כמובן שהנסיעה הזו עלולה הייתה להתפתח לתאונה מסוכנת שתגבה אסון כבד.
מהמשטרה נמסר בתגובה ל-N12 כי "תיעוד מעשים פסולים מעין אלו והפצתם ברשת החברתית חמורה עוד יותר, וידעו העבריינים - כי תיעוד המעשה רק יסייע בידי המשטרה בגיבוש ראיות, באיתור המעורבים, במעצרם המהיר ובמיצוי הדין עמם. נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות המבוצעות במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה