דיגיטל וטק

מדוע אילון מאסק מסרב לשלם לחלק מהספקים של טוויטר?

אילון מאסק מסרב שלם לספקים עבור חשבונות על נסיעות עבודה של עובדי החברה שנעשו לפני שהשתלט על החברה, כאשר הוא נמנע  מלענות לשיחות מספקי שירותי הנסיעות
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק רכש לאחרונה את טוויטר והחל בשינויים רבים ביניהם פיטורים של רבים מעובדי החברה. עובדים בטוויטר חשפו כי ברגע שמאסק השתלט על החברה - הוא סירב לשלם לספקים עבור חשבונות על נסיעות עבודה של עובדי החברה. 
הצוות של מאסק אמר שאותם שירותים אושרו על ידי הנהלת החברה לשעבר ולא על ידיו. מאז, הצוות שלו נמנע מלענות לשיחות מספקי שירותי הנסיעות, אמרו האנשים. כאמור, מאסק עשה קיצוצים נרחבים כאשר פיטר חצי מעובדי החברה שמתנה לפני כן כ-7,500 עובדים.  הוא גם ערך בדיקה גורפת של כל סוגי העלויות האחרות בחברה, והורה לצוות שלו לבדוק, לנהל מחדש משא ומתן ובמקרים מסוימים לא לשלם לספקים חיצוניים של טוויטר.
 
פעולותיו של מאסק משקפות את הלחץ הפיננסי שבו נמצאת טוויטר. החברה לקחה על עצמה הלוואות בסך 13 מיליארד דולר עבור עסקת הרכישה. תשלומי הריבית עבור החוב מסתכמים ביותר ממיליארד דולר בשנה. טוויטר מתמודדת מזה תקופה עם קשיים כלכליים, כאשר לעתים קרובות היא הפסידה כסף והתקשתה לעמוד בקצב של יריבותיה, כמו פייסבוק וגוגל, שיצרו רווחים ממוצרי הפרסום שלהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילן מאסק הוא בסך הכל פועל (ל"ת)
    אנונימי 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור