דיגיטל וטק

סנסיבו משיקה מוצר חדש לניטור איכות האוויר בבית ובמשרד

המוצר החדש מצויד במספר חיישנים שמסוגלים לעקוב ולהזהיר מפני זיהום אוויר בחלל בו הוא מוצב
מערכת ice | 
רן רוט (צילום סנסיבו)
סנסיבו, חברת ה-Climate-Tech הישראלית המובילה בעולם בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לניהול חכם של מזגנים, לניטור וטיהור האקלים בחללים סגורים, מודיעה על השקתו של מוצר חדש: Sensibo Elements, מוניטור חכם וחדשני לניטור איכות האוויר בחללים סגורים כגון בתים, משרדים ומוסדות ציבוריים. המוצר החדש מצויד במספר חיישנים שמסוגלים לעקוב ולהזהיר מפני זיהום אוויר בחלל בו הוא מוצב. Sensibo Elements יימכר במחיר השקה של 549 ש"ח במסגרת בלאק פריידי.
חללים פנימיים עלולים להיות מזוהמים עד פי חמישה מהאוויר בחוץ. בנוסף, מחקרים מראים שאדם מערבי ממוצע מבלה מעל 90% מזמן החיים שלו בתוך חללים סגורים. המזהמים הנפוצים בחללים סגורים הם חומרי ניקוי ביתיים וחומרי בניין וכן מזהמים שנכנסים לאוויר הבית שלנו מבחוץ כגון אבק ואבקנים וכן מזהמים שהם תוצרי לוואי של הנשימה האנושית (CO2) שבחלל סגור עלולים לעלות לרמות מסוכנות. שאיפת מזהמים כגון אלו עלולה לגרום למגוון השפעות שליליות ובעיות בריאותיות ובהן: אובדן מיקוד, עייפות, כאבי ראש חוזרים, גירויים בדרכי נשימה ובעור, אלרגיות, שיעול, התעטשות, בחילות, קוצר נשימה ובמקרים חמורים החשיפה לחומרים מסוכנים הקיימים באוויר הביתי עלולה גם להוביל לאשפוז.
Sensibo Elements הוא מוניטור חכם המתווסף לקו המוצרים של החברה ומאפשר לסנסיבו להציע פתרון מלא לניהול איכות האוויר בבית ובעסק. המוניטור פועל במקביל למוצרי ה-Smart AC של החברה לניהול חכם של מזגנים ולמוצרי טיהור האויר. ברגע ש-Sensibo Elements מזהה רמות מסוכנות של מזהמים בתוך הבית, כגון ריכוזים גבוהים של VOCs, CO₂, PM2.5 ואתנול, הוא מתחבר למערכת ה-™PureBoost,  האלגוריתם שפיתחה סנסיבו המבוסס על בינה מלאכותית ומפעיל את המזגנים ואת מוצרי טיהור האוויר בבית שנתמכים על ידי סנסיבו, על מנת שיגבירו את זרימת האוויר וישפרו את איכות האוויר ואת בריאותם של הנוכחים בחלל הסגור. 
בנוסף, Sensibo Elements מחשב ונותן ציון מצטבר מדויק ועדכני לאיכות האוויר בבית ובעסק, תוך התייחסות לרמות של כל המזהמים הנוכחים בחלל בו הוא מוצב. המכשיר עוקב ומתריע כאשר רמת זיהום האוויר בחדר עולה באמצעות שינוי התאורה על גבי המוצר ובהתראה של האפליקציה של סנסיבו. באמצעות המידע על הרמות הגבוהות של כל אחד מהמזהמים המנוטרים, מקבל המשתמש מהמערכת הנחיות כיצד לפעול על מנת להסיר את מקור הזיהום. בשילוב עם חיישני טמפרטורה ולחות ה-Sensibo Elements מאפשר להבין מתי החדר נמצא בסיכון גדול יותר, למשל לצמיחת עובש, או אם שוררת בו טמפרטורה גבוהה או נמוכה בצורה המסכנת את השוהים בו.
לדברי רן רוט, מייסד משותף ומנכ"ל סנסיבו: "סנסיבו ממשיכה לצמוח במהירות וגאה להשיק את Sensibo Elements, מוצר שבאמצעותו ניתן לנטר את איכות האוויר במקום בו אנחנו נמצאים מרבית הזמן. אין ספק שיותר משנתיים של מגיפת קורונה הגבירו את המודעות לנושא איכות האוויר בבית ובעסק ויותר אנשים מחפשים כיום פתרונות שיאפשרו להם לשלוט באיכות האוויר בסביבה הקרובה שלהם. Sensibo Elements מסתנכרן עם שאר המוצרים של סנסיבו, ובכך אנו מאפשרים לכל אדם לוודא שהוא חי בסביבה נקייה מזיהומים שאינם נראים לעין, אך משפיעים באופן דרמטי על הבריאות ואיכות החיים".     
Sensibo Elements מגיע עם אינטגרציה מלאה לעוזרות האישיות Amazon Alexa ו-Google Assistant. המכשיר ניתן להרכבה על קיר, עם מעמד או על שולחן עבודה. הוא מתחבר לכל שקע בקיר ומתחבר בקלות לכל רשת WiFi ביתית. סנסיבו משיקה את Sensibo Elements בימים אלו והמוצר זמין לרכישה באתר החברה  במחיר מבצע של 549 ש"ח לצד הנחות של עד 50%  על כל ליין המוצרים של החברה במסגרת מבצע בלאק פריידי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה